فیس لیفت جدید لکسوس GX در آستانه رونمایی

فیس لیفت جدید لکسوس GX در آستانه رونمایی
تصاویر جاسوسی جدید نشان می دهند مدل جدیدی از لکسوس GX در راه است. طراحان گرافیکی دست به کار شده اند و رندری جدید از نسخه احتمالی به روز رسانی شده شاسی بلند بزرگ GX را طراحی کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مقایسه تصاویر پیش و پس از فیس لیفت، بهتر می تواند تغییرات احتمالی این خودرو را نشان دهد. جلوپنجره دوکی شکل لکسوس که اکنون پای ثابت طراحی های محصولات این کمپانی شده است، این بار عریض تر از قبل بر روی GX جدید دیده می شود.
چراغ های بازطراحی شده در جلو نیز دومین تغییر ظاهری مهم خودرو هستند. این بار لامپ های LED، نقش برجسته تری را در گرافیک داخلی این چراغ ها بازی می کنند. این لامپ ها به همان شکل علامت تیک جدید لکسوس، درون کاسه چراغ ها، جانمایی شده اند. گوشه های چراغ های جلو نیز دوباره طراحی شده اند و اکنون تیزتر از پیش به نظر می رسند. تصاویر جاسوسی منتشر شده از GX جدید، هیچ تغییر خاصی را در نمای عقب نشان نمی دهند، اما طراحان رندرها، نمای عقب طرح خیالی خود را نیز همراه با تغییراتی ساخته اند. اصلی ترین تغییر قابل مشاهده در این بخش، گرافیک L شکل جدید چراغ های عقب است. طرح جدید چراغ ها، ظاهری خشن تر و به نسبت مدرن تر را به GX بخشیده است. به خصوص هنگامی که آن را با GXهای کنونی مقایسه کنید!
فیس لیفت جدید لکسوس GX در آستانه رونمایی
اما تغییر مهم دیگر در نمای عقب، بازطراحی قسمت پایین سپر عقب است که یک دیفیوزر بزرگ مشکی به همراه دو خروجی اگزوز ذوزنقه ای را در بر می گیرد. بنا به شایعه های رسیده، برای فیس لیفت GX می توانیم شاهد تغییراتی در کابین و تریم داخلی نیز باشیم. GX جدید به احتمال زیاد با یک فرمان سه شاخه اسپرت جدید و صفحه نمایش گر چند رسانه ای بزرگ تر در مرکز کنسول عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی از تغییرات فنی GX جدید منتشر نشده است. مدل های کنونی این SUV لوکس، پیشرانه ای ۸ سیلندر به حجم ۴٫۸ لیتر دارند که ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۴۴۶ نیوتن متر گشتاور دارد. در حالی که جعبه دنده ۶ دنده خودکار، سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ و قفل الکترونیکی دیفرانسیل نیز به صورت استاندارد بر روی GXهای کنونی نصب می شوند.
GX از قدیمی ترین محصولات خط تولید لکسوس در آمریکا است. نسل کنونی در سال ۲۰۱۰ از سوی کمپانی مادر معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ با یک به روز رسانی ظاهری و امکاناتی، به بازار آمریکا رسید. با توجه به سیاست های جدید طراحی لکسوس، انتظار می رود نسخه به روز شده GX تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ معرفی گردد. نزدیک ترین نمایشگاه خودروی امسال در آمریکا، نمایشگاه لس آنجلس است که در ماه نوامبر برگزار می شود. اما به احتمال فراوان لکسوس ابتدا یک رونمایی اینترنتی برای این مدل تدارک می بیند و سرانجام در لس آنجلس به طور رسمی از آن پرده بر می دارد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.