فولکس واگن پاسات مدل ۲۰۱۷ خودرویی شیک

پاسات
بعضی از بخش‌های پاسات از نو اصلاح شده‌اند که شامل: سپرهای جدید، چراغ‌های جلو، کاپوت جدید و در صندوق عقب می‌شود؛ این تغییرات پاسات را همچنان زیبا جلوه می‌دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فضای بالای سر صندلی عقب خودرو  فولکس واگن پاسات معمولی است اما فضای جلوپا وسیع است. در واقع صندلی‌های هر دو ردیف عقب و جلو راحت هستند و امکان تغییر حالت پشتی صندلی وجود دارد. کنسول بین صندلی‌های جلو قابل تغییر است. در سیستم اطلاعات و سرگرمی ورودی usb، بلوتوث و یک صفحه ۵ اینچی استاندارد وجود دارد (در مدل SD هم صفحه ۶.۳ اینچی وجود دارد) که حساسیت‌های بالایی دارد و زمانی که انگشت را نزدیک گزینه مورد نظر قرار دهید صفحه نمایش را تغییر می‌دهد تا راحت تر بتوان کار کرد. خدمات ارتباطی مطلوب این خودرو شامل: اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم مکان یاب خودرو با استفاده از تلفن هوشمند و باز کردن درها از راه دور وجود دارد؛ خدمات کارنت، سیستم نظارت سرعت و مکان یاب هم در این خودرو تعبیه شده است. مدل S پاسات ویژگی‌هایی چون: کنترل تهویه دوگانه، دوربین عقب، صندلی‌های پارچه‌ای، ۶ کیسه هوا و ترمزهای خودکار با سیستم جلوگیری از برخورد که از شدت برخوردهای ناگهانی جلوگیری می‌کند دارد. اگر دکمه ورود بدون کلید و دکمه استارت استاپ می‌خواهید باید مدل SE را که پکیج تکنولوژی خوبی هم دارد خریداری کنید. پاسات مدل آر لاین با چرخ‌های ۱۹ اینچی، ظاهر اسپرت در جلو و عقب و امکانات امنیتی خوبی مانند: کروز کنترل تطبیقی با سیستم هشدار برخورد، حفظ خودرو بین خطوط، سیستم پارک اتوماتیک و هشدار برخورد در عقب که به صورت خودکار ترمزها را فعال می‌کند تا از برخورد جلوگیری شود. در صندوق عقب پاسات را می‌توان بدون دست باز کرد برای این کار کافیست با همراه داشتن کلید جلوی در صندوق ایستاده و پا را زیر سپر تکان دهید درب صندوق باز خواهد شد؛ فضای بار صندوق عقب پاسات ظرفیت ۴۵۰ لیتر دارد.

موتور ۳.۶ لیتری ۶v درمدل SEL پرمیوم وجود دارد؛ سیستم انتقال دو کلاچه و سرعت خوبی دارد و از حالت سکون به راحتی حرکت می‌کند. انتخاب دیگر موتور، موتور توربو شارژ ۱.۸ لیتری است که جز انتقال خوب سرعت خوبی هم دارد؛ سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته آن عملکرد خیلی خوبی دارد و در مصرف سوخت هم صرفه جویی می‌کند. تفاوت فولکس واگن پاسات با سایر خودروها در جاده به خوبی مشخص می‌شود؛ اگر تصور یک خودرو مجلل را از آن داشته باشید با گذشتن از چند پیج متوجه می‌شوید که خیلی بهتر از آن چیزی است که تصور می‌کردید. البته خودروی بی اشکالی هم نیست: ترمزها حساسیت بالایی دارند و سیستم تعلیق هم بر روی دست اندازهای بزرگ زیادی بدنه را به بالا و پایین حرکت می‌دهد. اما سیستم تعلیق انطباقی و کابین لذت بخش و راحت آن، پاسات را تبدیل به خودرویی راحت در سفرهای طولانی کرده است. اگر به دنبال یک خودرو خوب با رانندگی روان، صندلی‌های غول‌آسا در عقب و یک ظاهر شیک هستید فولکس واگن پاسات سدان منتخب شما است.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو فولکس واگن پاسات مدل ۲۰۱۷ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.