عکس های رسمی ب ام و ix3 منتشر شد

ب ام و ix3

«ب ام و ix3» هیچ گاه به عنوان یک راز شناخته نشده است. تولید این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه “Auto China” سال ۲۰۱۸ تأیید و سپس جزییات فراوانی از آن منتشر شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با وجود این که «ب ام و» در آزمایش های جاده ای ix3 تاکنون ظاهر بدنه را با پوشش مخفی نکرده است، اما اکنون با منتشر شدن پیش از موعد عکس های رسمی از ب ام و ix3، می توانیم ظاهر خودرو را به خوبی مشاهده کنیم. به تازگی دو عکس از حساب اینستاگرامی “cochespias” منتشر شده که ظاهر ب ام و ix3 را نمایش می دهد. ظاهر خودرو در عکس های منتشرشده کاملاً با چهره ix3 در عکس هایی که در ماه مارس فاش شده بود مطابقت دارد.

ب ام و ix3

بدین ترتیب، بخش هایی همچون جلوپنجره، چراغ های جلو، هواکش روی گلگیر و قسمت زیرین سپر با عکس های قبلی یکسان اند. در عکس دیگر بدنه، شاهد قسمت عقب هستیم که در طراحی آن مورد شوکه کننده ای دیده نمی شود. چراغ های سنتی شاسی بلندهای ب ام و در مدل ix3 نیز دیده می شود و دو رگه آبی رنگ در قسمت زیرین سپر به کار رفته است. قسمت آبی رنگ سپر بیانگر حذف خروجی های اگزوز به دلیل استفاده از موتورهای الکتریکی است.

ویژگی های فنی ب ام و ix3

ب ام و ix3

شاسی بلند کامپکت جدید ب ام و از بسته باتری ۷۴ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی بهره می برد. بدین ترتیب قدرت ix3 به ۲۸۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۴۰۰ نیوتن متر می رسد.

ب ام و ix3

یکی از نکات فنی جالب این خودرو، بهره گیری از سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب است که در خودروهای شاسی بلند کم تر شاهد آن هستیم. شعاع مسافتی ix3 به ازای هر بار شارژ به ۴۴۰ کیلومتر در چرخه WLTP می رسد. ب ام و مدل ix3 را در بازار آمریکا عرضه نخواهد کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.