عرضه کیت M تقلبی برای X5 توسط خود ب ام و!

عرضه کیت M تقلبی برای X5 توسط خود ب ام و!
نسل جدید ب ام و X5 M هنوز آماده نشده است، اما این برند آلمانی امکان سفارش برخی از قطعه های ظاهری این خودرو را برای خریداران نسخه عادی X5 فراهم کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

در حقیقت این یک X5 M واقعی نیست، اما از روی ظاهرش می توان چنین فرض کرد! در نمای بیرونی، مشتریان X5 جدید می توانند خودروی خود را با قطعه های فیبر کربنی تزیین کنند. این قطعه ها شامل بخش هایی همچون جلو پنجره کلیوی، فلاپ های سپر در جلو و عقب، دیفیوزر، آینه های کناری و زه کناری می شوند. کمپانی سازنده همچنین رینگ های ۲۰ اینچی Star Spoke را در رنگ مشکی مات عرضه می کند و همین رینگ ها با طراحی مشابه، در اندازه ۲۲ اینچی نیز قابل سفارش اند.
عرضه کیت M تقلبی برای X5 توسط خود ب ام و!


همچنین اسپرت سواران می توانند اقدام به سفارش ست ترمزهای اسپرت M-Performance کنند. این ست شامل کالیپرهای قرمز رنگ ۴ پیستونه است که روی دیسک ها سوار می شود. درون کابین نیز ب ام و این فرصت را به خریداران x5 جدید داده است تا خودروی خود را همچون محصولات M-Power طراحی کنند. غربیلک فرمان جدید با پوشش چرم آلکانترا و مزین به نشان قرمز رنگ سری M، در فهرست سفارش های مشتریان قرار گرفته است. برای کامل کردن این مجموعه پرفورمنس پسند، پدال های فیبر کربنی برای تعویض دنده از پشت فرمان هم قابل نصب هستند. همچنین می توان لوگوی چراغ دار M-Power را در جای جای کابین به صورت دل خواه و بنا به سفارش مشتری، تعبیه کرد. برای آن دسته از طرف داران سر سخت M، کمپانی ب ام و ریموت کنترل ساخته شده از فیبر کربن و چرم آلکانترا با نشان حک شده M-Performance را نیز روی خودرو، در صورت سفارش خریدار، ارائه می دهد.
عرضه کیت M تقلبی برای X5 توسط خود ب ام و!
X5 جدید از دهم نوامبر امسال به بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده است اما خریداران اروپایی باید حداقل تا ماه مارس ۲۰۱۹ برای تصاحب این خودرو منتظر بمانند. تریم xDrive40i به عنوان تریم پایه با موتور ۳٫۰ لیتری ۶ سیلندر خطی ۳۳۵ اسب بخاری، از ۶۰٫۷۰۰ دلار قیمت خورده است. با یک پله جهش، xDrive50i با استفاده از موتور تویین توربو ۴٫۴ لیتری ۸ سیلندر، ۴۵۶ اسب بخار قدرت دارد و ۷۵٫۷۵۰ دلار می ارزد. نسخه پلاگین هیبرید این خودرو با کد xDrive45e نیز با ۳۸۹ اسب بخار قدرت، به زودی به خط تولید اضافه می شود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.