طرح تخفیف ۳۰۰۰ دلاری شورولت برای مالکان فورد موستانگ!

شورولت
«شورولت» طرح تخفیف ۳۰۰۰ دلاری جدید خود مخصوص مالکان «فورد موستانگ» را منتشر کرده است. در ماه آگوست، شورولت تخفیف ۲۵۰۰ دلاری خود را برای مالکان فورد موستانگ منتشر کرد و این تخفیف تا ماه سپتامبر ادامه یافت.
اکنون این تخفیف برای ماه اکتبر به میزان ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. در این طرح، خریداران باید حداقل تا ۳۰ روز پیش از خرید «شورولت کامارو»، موستانگ را در تملک خود داشته باشند. خریدارانی هم که به دنبال خرید شورولت کامارو هستند اما تاکنون فورد موستانگ در اختیار نداشته اند، مبلغ ۱۰۰۰ دلار را به صورت نقدی دریافت خواهند کرد.
شورولت
با درنظر گرفتن تخفیف ۳ هزار دلاری، قیمت پایه کامارو بیس از ۲۵٫۹۹۵ به ۲۲٫۹۹۵ دلار، قیمت مدل ۱LT از ۲۶٫۴۹۵ به ۲۳٫۴۹۵ دلار، قیمت مدل ۲LT از ۲۸٫۴۹۵ به ۲۵٫۴۹۵ دلار، قیمت مدل ۳LT از ۳۱٫۹۹۵ به ۲۸٫۹۹۵ دلار، قیمت مدل ۱SS از ۳۶٫۵۹۵ به ۳۳٫۵۹۵ دلار و قیمت مدل ۲SS از ۴۲٫۹۹۵ به ۳۹٫۹۹۵ دلار می رسد. قیمت درنظر گرفته شده برای مدل بالارده ZL1 نیز به ۵۹٫۹۹۵ دلار می رسد. خریدارانی که می خواهند از تخفیف این طرح بهره مند شوند، باید تا پایان ماه اکتبر خودروی خود را سفارش بدهند. اگر طرح تخفیف شورولت با محبوبیت مواجه شود، طرح تا پایان ماه نوامبر نیز تمدید می شود.
فورد موستانگ
معرفی طرح تخفیف درحالی انجام گرفته است که فروش شورولت کامارو نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۵ درصدی رو به رو شده است. با این وجود، هر دو خودروی شورولت کامارو و فورد موستانگ در بحث فروش از دوج چلنجر شکست خورده اند. آمار فروش کلی دوج چلنجر در ماه های گذشته به ۱۸٫۰۳۱ دستگاه رسیده که نزدیک به ۶۰۰۰ دستگاه بیش تر از شورولت کامارو محسوب می شود.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.