شاسی بلند لوکس بنتلی V8 Design Series معرفی شد

شاسی بلند لوکس بنتلی V8 Design Series معرفی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کمپانی “بنتلی” به تازگی جدیدترین نمونه به روز رسانی شده از بنتایگا با نام V8 Design Series را معرفی کرده است. روند ساخت این خودرو با همکاری شرکت “مولینر” که وظیفه تأمین برخی قطعه های بنتلی را بر عهده دارد، انجام شده است.
همان طور که از نام خودرو پیداست، این نمونه بر پایه نسخه ۸ سیلندر بنتایگا ساخته شده است.
شاسی بلند لوکس بنتلی V8 Design Series معرفی شد
بنتلی با همکاری مولینر، تغییرهای ظاهری جدیدی را در چهره بنتایگاه سری V8 Design انجام داده است که این نمونه را با نسخه استاندارد متمایز می کند. رنگ بندی تیره در تمامی قسمت های بدنه دیده می شود که شامل قاب زیر سپر جلو تیره رنگ، خروجی اگزوزهای مشکی و رینگ های مخصوص مولینر با رنگ تیره متالیک به همراه خاکستری پالادیوم می شود.
از عکس اصلی یک بار دیگر استفاده شود
در رینگ های اختصاصی مولینر همانند نمونه های رولزرویس، مکانیزمی تعریف شده که هنگام حرکت، نشان B حک شده در قسمت مرکزی رینگ را به صورت عمودی ثابت نگه می دارد. در کابین خودرو چهار انتخاب رنگ برای رگه های موجود وجود دارد که شامل قرمز، نارنجی، سفید مولینر و آبی کلین می شود که در کنار رنگ اصلی تیره قرار می گیرد.
شاسی بلند لوکس بنتلی V8 Design Series معرفی شد
رگه قرمز رنگی که زیر داشبورد و اطراف کنسول به کار رفته به صورت اختصاصی توسط مولینر برای نمونه سری V8 Design در نظر گرفته شده است. درِ داشبورد و درها از فیبرکربن اختصاصی مولینر استفاده شده که ظاهر جذابی به کابین بخشیده است.
شاسی بلند لوکس بنتلی V8 Design Series معرفی شد
روی صندلی ها و کف پایی ها هم نشان مخصوص Design Series دیده می شود، اما بدون شک جذاب ترین قسمت کابین، صفحه نمایش قرار گرفته در کنسول میانی و دکمه های خاص بنتلی است. نسخه V8 Design Series تنها برای مدل ۸ سیلندر بنتلی بنتایگا با ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته شده و خریداران مدل های ۱۲ سیلندر و هیبریدی در حال حاضر توانایی سفارش این نسخه را ندارند. افزون بر رنگ مشکی، سه انتخاب رینگ سفید، قرمز و آبی هم برای بدنه در نظر گرفته شده است.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Caradvice

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.