سئات تراکو، شاسی بلند هیبریدی پلاگین

سئات تراکو
دوره فن آوری هیبرید به خانه «سئات» هم رسید؛ با ظهور مدل «تراکو FR PHEV». طراحی اسپرت FR، درحقیقت از سال ۲۰۲۰ به نسخه پلاگین هیبریدی اضافه می‌شود. و زمان پیش نمایش آن برای عموم در نمایشگاه فرانکفورت تعیین شده است. تا سال ۲۰۲۱ مدل های الکتریکی سئات و کوپرا (Cupra) به شش نمونه افزایش می یابد.
سئات تراکو
۲۴۵ اسب بخار قدرت و بُرد نزدیک به ۵۰ کیلومتر در حالت الکتریکی
طرح مکانیکی تراکو FR PHEV شبیه دیگر مدل های گروه «فلوکس واگن» است، اما به طور خاصی کالیبره شده: درحقیقت تکنولوژی پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو (TSI) با ۱۵۰ اسب بخار را با یک موتور الکتریکی ۱۱۶ اسب بخاری و باتری های ۱۳ کیلووات ساعتیِ ترکیب شده، می یابیم.
حداکثر توان ۲۴۵ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر، در حالت PHEV این SUV اسپانیایی را در بالاترین سطح توان و کارکرد قرار می دهد، در حالی‌که داده های پیش بینی شده از بُردِ بیش از ۵۰ کیلومتر در حالت الکتریکی و میزان انتشار گازهای زیر ۵۰ گرم در کیلومتر از متوسط Witp صحبت می‌کنند. این عملکرد همچنان درخشان است: در حالی‌که منتظر اطلاعات نهایی هستیم، سئات حداکثر سرعت در حدود ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت و زمان حدود ۷.۴ ثانیه را نشان می‌دهد تا از حالت ایستاده به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درمورد زمان و روش های شارژ مجدد باتری، و همچنین درمورد سطح اتوماتیک بودنش با وجود امتیاز استفاده از پیشرانه بنزین ۱.۴ لیتری توربو در دست نیست.
سئات تراکو
ویژگی های نسخه اسپرت FR
FR راه اندازی شده در تراکو، هم برای PHEV و هم برای موتورهای دیگر به کار گرفته خواهد شد. سفارشی سازی اسپرت شامل کیت آیرودینامیکی، ضربه گیر مخصوص و زه های همرنگ بدنه، رینگ آلیاژی ۱۹ اینچی (۲۰ اینچی سفارشی)، چراغ های عقب ال ای دی “coast-to-coast” با رنگ آمیزی منحصر‌به فرد خاکستری مخملی. از دیگر گزینه های سفارشی آن می توان به یدک کش، بخاری پارکینگ برای اقلیم های سردتر، فضای داخلی با صفحه نمایش ۹.۲ اینچی و صندلی های اسپرت قابل تنظیم برقی با حافظه تنظیمات برای راننده اشاره کرد.


لاله شیخ زاده
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: کواتروروته

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.