رنو کپچر ۲۰۲۰ در روسیه با ظاهر قدیمی معرفی شد

رنو کپچر 2020

درحالی که در اروپا نسخه جدید «رنو کپچر» با ظاهری جدید و متفاوت عرضه می شود، در بازار روسیه رنو کپچر ۲۰۲۰ چهره قدیمی خود را حفظ کرده و تغییراتی در داخل و موتور داشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته «رنو» در مورد ادامه تولید این خودرو در روسیه می گوید که پلتفرم این خودرو را تغییر داده است، اما باید گفت این خودرو پلتفرم جدید رنو کپچر را ندارد و در واقع از پلتفرم خودروهای جدیدی مثل آرکانا و داستر، که به تازگی در روسیه تولید شده اند، بهره می برد. زیر کاپوت کپچر موتور جدید ۱٫۳ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با نام TCe قرار دارد که توان تولید ۱۴۸ اسب بخار را دارد و جعبه دنده X-Tronic سی وی تی تنها جعبه دنده ای است که برای این خودرو می توان سفارش داد. یکی از نکات مثبت در مورد این خودرو قابلیت چهار چرخ محرک است که این قابلیت در کپچرهای جدید اروپا وجود ندارد. همچنین تنظیمات دیگری در مورد حالت های رانندگی در این خودرو اضافه شده که در نسخه های دیگر کپچر جدید نمی بینیم.

کمپانی رنو ادعا می کند که در داخل با خودرویی کاملاً جدید طرف هستیم. این ادعا کمی بزرگ نمایی به نظر می رسد اما تغییرات زیادی را درون خودرو می بینیم. تنها تصویر منتشرشده از داخل خودرو نشان می دهد که کنسول خودرو بازطراحی شده و صفحه نمایش لمسی بزرگ تر شده و سیستم اطلاعات سرگرمی جدیدی در این خودرو نصب شده است. رودری ها طراحی جدیدی دارند و فضای پایین تهویه خودرو هم شکل جدیدی به خود گرفته است.

رنو کپچر 2020

در طراحی نمای بیرونی خودرو چیز زیادی تغییر نکرده است، اما تغییرات جزئی دیده می شود مثل خطوط کرومی در جلوپنجره و تغییراتی جزئی در پایین سپر عقب و جلو. جزییات بیش تری در مورد این خودرو و قیمت آن هنوز در دسترس نیست و انتظار می رود این خودرو در نیمه اول امسال وارد بازار روسیه شود.

کپچر یکی از مدل های پرطرف دار رنو بود که پا به ایران هم گذاشت، اما پس از تحریم ادامه حضور نسخه های جدید این خودرو در ایران فراهم نبود. در بازارهای اروپایی آخرین نسخه رنو کپچر با شش پیشرانه متفاوت قابل سفارش است و کپچر جدید با طراحی جدیدش احتمالاً فروش خوبی را تا پایان سال تجربه می کند. این که چرا رنو همچنان در روسیه اصرار بر تولید یک نسخه متفاوت با ظاهر قدیمی دارد مشخص نیست.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.