رامک خودرو تحویل اولین سری تیوولی های ترخیص شده را آغاز کرد + تصاویر

سانگ یانگ تیوولی رامک خودرو

پس از نهایی شدن رأی دادگاه و اجازه ترخیص خودروهای در گمرک مانده «رامک خودرو»، تحویل اولین سری تیوولی از سوی رامک خودرو آغاز شد و گروه صنعتی رامک خودرو از آغاز ایفای تعهدهای خود و تحویل خودروهای «تیوولی» مشتریان این مجموعه خبر داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش «پایگاه خبری اسب بخار»، به نقل از روابط عمومی شرکت رامک خودرو، این خودروها تقریباً ۳ سال پیش بنا بر ممنوعیت واردات در گمرک مانده بودند و حالا پس از نزدیک به ۲ سال و نیم تکاپو و پیگیری جدی، با عنایت مرجع قضایی و همکاری دولت، اولین بخش از خودروهای تیوولی مشتریان این شرکت روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۱ در سازمان مرکزی این شرکت در جاده مخصوص، با حضور مالکان این خودروها تحویل آن ها شد.

براساس این گزارش، در پارت اول این خودروها از گمرک ترخیص شده است و در روزهای آتی پارت های بعدی ترخیص می شود که پس از طی مراحل اداری و بررسی مجدد سلامتی خودرو، در سازمان مرکزی شرکت رامک خودرو تحویل مشتریان خواهد شد. این روند تقریباً ۴۵ روز کاری طول خواهد کشید.

براساس این گزارش، پیش از تحویل سری اول تیوولی های ترخیص شده به مشتریان، در نشستی صمیمانه در محل شرکت مرکزی رامک خودرو، مدیرعامل این شرکت به همراه سایر مدیران و کارشناسان ارشد این مجموعه با اولین گروه مشتریان خودروهای تیوولی دیدار کردند و در یک گفت و گوی دوستانه ضمن دلجویی از تک تک مشتریان  از تأخیر و فرسایش ناخواسته فراهم شده، که خارج از اراده این مجموعه بوده است، از آحاد مشتریان این شرکت پوزش طلبید و اعلام داشت در روزهای آتی مابقی خودروهای دپوشده در گمرک را ترخیص و به ترتیب اولویت ثبت نام تحت نظارت نماینده مراجع قضایی و سازمان های نظارتی، تحویل مشتریان گرامی و صبور این شرکت خواهند نمود. در این نشست، مشتریان نیز برخی نکات را در خصوص ترخیص خودروها و فرسایش آن ها در گمرک مطرح کردند. مدیرعامل این شرکت ضمن شنیدن تمام نکته ها و گلایه های مشتریان این شرکت ضمن دلجویی و پوزش مجدد، به آن ها اطمینان خاطر داد که به هر آن چه در قرارداد فی مابین ذکر شده تمام و کمال عمل خواهد کرد و از آمادگی این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی این خودروها خبرداد.

مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو با اشاره به برنامه ریزی مؤثری که در گروه صنعتی رامک خودرو فراهم شده است تأکید کرد: «رامک خودرو، در تحویل تمامی خودروهای باقی مانده در گمرک و هم در روند مسیر اجرای باقی مانده تعهدهای شرکت به مشتریان را با جدیت تمام دنبال می کنیم».

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.