جزییات اقدامات قضایی در خصوص پرونده رامک خودرو

پرونده رامک خودرو
پرونده رامک خودرو

بر اساس گزارش اخیر دبیرخانه پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دادگستری کل استان تهران فرایند احقاق حقوق شکات در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «رامک‌خودرو» در حال انجام است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از میزان: بر اساس گزارش اخیر دبیرخانه پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان دادگستری کل استان تهران، با توجه به اینکه پرونده قضائی موسوم به «رامک‌خودرو» از پرونده‌های کثیرالشاکی دادگستری کل استان تهران قلمداد می‌شود، بر همین اساس با عنایت به تأکیدات و دستورات رئیس کل دادگستری استان تهران در راستای تسریع در احقاق حقوق شکات و مالباختگان در پرونده‌های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان، موانع و مشکلات موجود در فرایند رسیدگی قضائی به این پرونده در دبیرخانه نظارت و پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در همین راستا؛ فرایند احقاق حقوق شکات و مالباختگان در دستور کار دبیرخانه شورای فوق‌الذکر قرار گرفت و تاکنون مطالبات بخشی از شکات و مالباختگان به نرخ روز و با پرداخت ۴۴ میلیارد تومان تحقق پیدا کرد و اقدامات قضایی در جهت وصول مطالبات سایر شکات و مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

همچنین، املاک و دارایی‌های قابل توجهی از محکوم‌علیه پرونده شناسایی و توقیف شده است که فرایند فروش آن‌ها به‌منظور تسویه مطالبات شکات به نرخ روز در حال انجام و پیگیری است.

تاکید و یادآور می‌شود که احقاق حقوق شکات و مالباختگان در پرونده‌های کثیرالشاکی و کثیرالخواهان، اولویت دادگستری کل استان تهران در فرایند رسیدگی قضائی به این دست از پرونده‌ها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است؛ پرونده قضایی موسوم به «رامک‌خودرو» از جمله پرونده‌های کثیرالشاکی با بیش از ۷ هزار شاکی و مالباخته قلمداد می‌شود.

۳.۵ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.