در کشورهای مختلف چقدر از وقت و هزینه رانندگان در ترافیک هدر می رود؟

در کشورهای مختلف چقدر از وقت و هزینه رانندگان در ترافیک هدر می رود؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در جدیدترین رنکینگ اعلامی از سوی سازمان INRIX، بیشترین زمان و سرمایه هدر رفته رانندگان در ترافیک های بزرگ جهانی بررسی شده است.
به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به جداول منتشر شده از سوی INRIX، می توان آمارهای گوناگونی از کشورهای بزرگ جهان را شاهد بود که بیشترین حجم ترافیک، بیشترین زمان تلف شده و همچنین بیشترین هزینه هدر رفته را برای رانندگان خود دارند. درمحدوده جهانی شهر مسکو بیشترین حجم ترافیک را خواهد داشت و همین موضوع باعث شده تا در جایگاه نخست لیست قرار گیرد، اما هدر رفت زمان رانندگان ۲۱۰ ساعت بوده و در جایگاه “دهم” این لیست قرار می گیرد تا شهر “بوگاتا” از کشور کلمبیا بیشترین هدر دهنده وقت رانندگان خود در ترافیک با زمان ۲۷۲ ساعت برای سال ۲۰۱۸ میلادی باشد.

مدیران 777 مدیران 777

در کشورهای مختلف چقدر از وقت و هزینه رانندگان در ترافیک هدر می رود؟

در کشور ایالات متحده آمریکا، شهر بوستون بیشترین حجم ترافیک را در سال ۲۰۱۸ میلادی به نام خود ثبت کرده است و بیشترین هدر رفت زمان در این شهر برای رانندگان ۱۶۴ ساعت خواهد بود و هزینه از دست رفته هم برای هر راننده به چیزی معادل ۲۲۹۱ دلار و در مجموع به ۴٫۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

در کشور انگلستان، لندن جایگاه نخست را در اختیار دارد و زمان صرف شده در ترافیک این شهر به چیزی معادل ۲۲۷ ساعت خواهد رسید که برای طی کردن هر مایل نیاز به صرف زمان ۸ دقیقه خواهد بود. به همین دلیل هر راننده سالیانه ۱۶۸۰ پوند در ترافیک از دست می دهد و در مجموع برای تمامی رانندگان به هزینه قابل توجه ۴٫۹ میلیارد پوند خواهد رسید.

در کشور آلمان هم برلین پرچم دار بیشترین حجم ترافیک است و حدود ۱۵۴ ساعت وقت رانندگان خود را در ساعت ۲۰۱۸ میلادی تلف کرده است. هزینه تلف شده برای هر راننده ۱۳۴۰ یورو بوده و در طول سال این هزینه برای تمامی رانندگان به چیزی معادل ۱٫۷ میلیارد یورو خواهد رسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.