درگ جذاب چهار سوپر اسپرت اروپایی + ویدیو

درگ جذاب چهار سوپر اسپرت اروپایی + ویدیو
وقتی بحث درباره قاتلان آمریکایی مسابقات درگ به میان می آید، کار سختی نیست که نام های آن ها را فاش کنیم؛ دوج دمون (Demon )، شورولت کوروت ( Corvette ) و فورد موستانگ ( Mustang ).

مدیران 777 مدیران 777

بدون شک این خودروها در مسیر یک چهارم مایل بسیار مهلک هستند، اما نباید از ترکیب گران قیمت خودروهای آن سوی اقیانوس غافل شد.
این‌ هم چهار نمونه از خودروهای سریع السیر و همه فن حریف اروپایی:
مک لارن S720
فراری ۸۱۲ سوپرفست
لامبورگینی اونتادور SV
لامبورگینی هوراکان پرفورمنس اسپایدر
به نظر می رسد مک لارن توربو شارژ بتواند جایگاه مناسبی میان سه خودروی تنفس طبیعی گروه، برای خود دست و پا کند.
موتور ۴.۰ لیتری و‌ ۸ سیلندر خورجینی این خودرو با ۷۱۰‌ اسب بخار قدرت و صفر تا صدی کم تر از ۳ ثانیه همه را به مبارزه می طلبد. اما فراری های ۱۲ سیلندر خورجینی ثابت کرده اند در خط مستقیم بسیار سریع هستند. فراری ۸۱۲ سوپرفست آخرین محصول Maranello است با ۷۸۹ اسب بخار قدرت از موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر خورجینی.
هر دو لامبورگینی به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز هستند. لامبورگینی اونتادور با ۷۴۰ اسب بخار قدرت و پرفورمنس با ۶۳۱ اسب بخار قدرت.
پیش از مسابقه اصلی چندین مسابقه تک به تک برگزار شد. در میان لامبورگینی ها مدل بزرگ تر و قدرتمندتر یعنی اونتادور SV حکومت می کند. گرچه در مواجهه با اسب خشمگین فراری، این ۸۱۲ بود که زودتر به خط پایان رسید، حالا این فراری بود که
می خواست جایگاه اش را حفظ کند و در کنار S720 قرار گرفت که مک لارن پیروزی را از آن خود کرد.
برای آن که ببینید چه کسی مسابقه اصلی و چهارجانبه را پیروز خواهد شد، باید ویدیو را تماشا کنید. نتایج نزدیک تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید. خالی از لطف نیست اگر بگوییم که هیچ یک از چهار خودروی نام برده از سیستم لانچ کنترل استفاده نکرده است، این امر می توانست خروجی مسابقه را تغییر دهد. بی شک این مسابقه ارزش دیدن را دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.