جیلی بورویی GE ۲۰۲۰ معرفی شد

جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
«جیلی» به تازگی سدان بورویی GE (Borui GE) یا همان امگرند GT (Emgrand GT) را در بازار چین معرفی کرده است. مدل ۲۰۲۰ این خودرو در ۸ تریم مختلف و با ۳ پیشرانه عرضه می شود. قیمت درنظر گرفته شده برای این خودرو نیز بین ۱۳۶.۸۰۰ تا ۲۰۹.۸۰۰ یوان (۱۹.۰۶۰ تا ۲۹.۲۳۱ دلار) خواهد بود.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
خلاف مدل کنونی از بورویی GE، مدل ۲۰۲۰ با چینش پیشرانه ۱.۸ لیتری و جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک نیز عرضه خواهد شد. این خودرو در برخی بازارهای خارج از چین، با نام امگرند GT شناخته می شود. مدل جدید بورویی GT به عنوان پرچم دار سدان های جیلی، از طراحی فست بک در نمای عقب و کابین به روزرسانی شده بهره می برد.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
جیلی بورویی GE براساس پلتفرم مشترک ولوو و جیلی با نام CMA تولید شده است و با مدل معمولی بورویی برپایه پلتفرم KC، کاملاً تفاوت دارد. به عنوان نخستین مدل به روزرسانی شده از بورویی GE، تفاوت ظاهری چندانی با مدل قبلی دیده نمی شود. در قسمت جلو، جلوپنجره مخصوص جیلی نصب شده که با نشان تیره شرکت مزین شده است.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
از نظر ابعاد، جیلی بورویی GE دارای ۴۹۸۶ میلی متر طول، ۱۸۶۱ میلی متر عرض و ۱۵۱۳ میلی متر ارتفاع است. فاصله طولی بین محورها هم به ۲۸۷۰ میلی متر می رسد. رنگ آبی جدیدی نیز به فهرست انتخاب های این خودرو افزوده شده است.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
در کابین خودرو تغییرهای چشم گیری دیده نمی شود اما تریم های داخلی به روزرسانی شده و بیش از ۳۰ چینش مختلف پیشِ روی خریداران است. آپشن هایی همچون اکو سیستم هوشمند GKUI، دوربین دید عقب و سیستم ورود و استارت بدون کلید نیز به صورت استاندارد موجود است.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
دو نمایشگر با اندازه های ۱۲.۳ و ۱۰.۲ اینچ برای پشت آمپر دیجیتالی و سیستم سرگرمی درنظر گرفته شده است. در مدل های بالارده، کابین با سیستم صوتی حرفه ای هارمن کاردن مجهز می شود.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
همانند ب ام و سری ۷، کلید هوشمندی برای خودرو درنظر گرفته شده که کنترل قابلیت هایی همچون گرم کن صندلی ها، محل پارک خودرو، چراغ ها، شعاع باقی مانده، سیستم تهویه قفل صندوق و درها و شیشه ها را برعهده دارد.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
جیلی بورویی GE مدل ۲۰۲۰ با ۳ ترکیب قدرتی مختلف عرضه خواهد شد. پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو بنزینی با ۱۸۰ اسب بخار قدرت، ۱.۵ لیتری توربو مایلد هیبرید و ۱.۵ لیتری توربو پلاگین هیبریدی. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۳ سیلندر پلاگین هیبریدی این خودرو توسط ولوو تولید شده است و با استفاده از موتور الکتریکی، در مجموع ۲۵۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
مصرف سوخت این پیشرانه به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، تنها ۱.۶ لیتر خواهد بود. پیشرانه ۱.۵ لیتری مایلد هیبرید با استفاده از سیستم ۴۸ ولتی، در مجموع ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای مدل ۱.۸ لیتری توربو، جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک و برای دو پیشرانه دیگر، جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه درنظر گرفته شده است.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
در مدل پلاگین هیبریدی بسته باتری ۱۱.۳ کیلووات ساعتی نصب شده است که در حالت انتقال قدرت پاک، قادر به طی مسافت ۶۰ کیلومتر خواهد بود. جیلی بورویی GE از سیستم انتقال قدرت به چرخ های جلو بهره خواهد برد.
جیلی بورویی GE ۲۰۲۰
سیستم تعلیق قسمت جلو از نوع طبق دوبل جناغی و در قسمت عقب از نوع مالتی لینک است. با توجه به تریم خودرو، رینگ هایی با اندازه ۱۷ تا ۱۹ اینچ نیز قابل سفارش است. از سیستم های ایمنی استفاده شده در این خودرو می توان به بیش از ۸ کیسه هوا به همراه کیسه هوای زانویی راننده، هشدار نقطه کور، کنترل فشار باد لاستیک ها، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، کروزکنترل سازگار، هشدار تصادف از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، راهنمای پارک خودکار و راهنمای ترافیکی اشاره کرد. با بهره مندی از چنین آپشن ها و قیمتی، جیلی بورویی GE را می توان یکی از برترین خودروهای کلاس خود در بازار جهانی نامید.


پایگاه خبری اسب بخار
منابع: Car News China / Carlist

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.