جهان نوین آریا شرایط فروش نیسان سانی، سنترا و ناوارا را اعلام کرد – دی ۹۸

شرایط فروش نیسان
به تازگی شرکت «جهان نوین آریا» به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیسان در ایران، بخشنامه فروش نیسان سانی، سنترا، ناوارا و اورون را اعلام نموده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این بخشنامه فروش، مشتریان حاضر در منطقه آزاد اروند می توانند نسبت به خرید این خودروهای نیسان به صورت نقدی اقدام نمایند. در این طرح خودروهای به صورت فوری به مشتریان تحویل داده می شود و بیمه بدنه نیز برای تمام مدل ها در نظر گرفته شده است. باید به این نکته توجه داشت که خودروهای با پلاک اروند و منطقه آزاد به خریداران تحویل داده می شود.
جهان نوین آریا، قیمت محصولات فروش فوری اش را به این شرح اعلام کرده است:
– نیسان سانی مدل ۲۰۱۸ : ۱۳۹ میلیون تومان
– نیسان سنترا مدل ۲۰۱۸: ۱۷۲ میلیون تومان
– نیسان ناوارا مدل ۲۰۱۷: ۳۸۵ میلیون تومان
– نیسان اورون مدل ۲۰۱۷: ۳۳۵ میلیون تومان

در شرایط فعلی با هزینه خرید نیسان ناوارا پلاک منطقه آزاد می توان خودرویی مانند آمیکو آسنا را با پلاک ملی خریداری کرد. نیسان اورون هم در جایگاه یک ون کار و تجاری قیمتی مشابه با نمونه های چینی پلاک ملی در بازار دارد. همچنین خودروهایی چون زوتی آریو، جیلی GC6 اکسلنت، ام جی ۳۶۰ دنده ای، پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، برلیانس H330، جک J4 و… نیز با پلاک ملی قیمتی در بازه رقابت نیسان سانی و سنترا منطقه آزاد دارند. حال سوال اینجاست که آیا با برداشتن ممنوعیت واردات خودرو و تدوین قوانین جدید واردات بر اساس منطق قابل قبول، خودروهای تولیدی داخل می توانند تا این حد در بازار کشور جولان دهند؟!

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.