جدیدترین تصاویر جاسوسی از ب ام و M3 جدید

ب ام و M3
به نظر می رسد «ب ام و» از تست نسل جدید “M3” در برف خودداری می کند. معمولاً بیشتر خودروسازان تست های زمستان را انجام می دهند. اما سری جدید تصاویر جاسوسی M3 جدید از محیطی با هوای گرم تر به دست آمده اند که رطوبت زیادی هم در آن جا وجود ندارد. سدان اسپرت خاص ب ام و در فاز آزمون و خطا قرار دارد و به نظر می رسد هنوز تا موعد رونمایی رسمی اش، زمان زیادی باقی مانده است.
پرسش اصلی این است که آیا ب ام و سرانجام از جلوپنجره غول آسای جدیدش در این محصول استفاده کرده است یا نه؟ پاسخ ممکن است مثبت باشد، اما هنوز هم نمی توان به صورت قطعی اظهارنظر کرد. ما جلوپنجره مذکور را بدون برچسب های استتاری و بر روی نسخه های درحال آزمایش سری ۴ دیده ایم. همچنین تیزر ب ام و M4 GTS هم جلوپنجره ای بلند را به ما نشان می داد که دنباله آن در سایه ای از تاریکی محو شده بود. ما همچنین تصویر لورفته دیگری هم از یک دستگاه M4 جدید با جلوپنجره بزرگ در کارخانه ب ام و دیده بودیم، اما با استناد بر آن نمی توان صحت وجود این جلوپنجره در M3 جدید را تأیید کرد. به عبارت دیگر، هنوز هم امید می رود که این خودرو اسپرت چهاردر با ظاهری مرسوم تر و معقولانه تر به بازار بیاید.
این تصاویر جدید هم بار دیگر به حدس و گمانه زنی ها پیرامون M3 جدید افزوده اند. حتا با حداکثر زوم در فتوشاپ هم نمی توانیم به نوع خطوط بدنه و فرم جلوپنجره طراحی شده برای این خودرو پی ببریم. اگرچه می توانیم بفهمیم که چراغ های جلو در M3 با سری ۳ تفاوت دارند. همچنین لازم است که به آینه های M-Spec و فلاپ های تزئینی جانبی اشاره کنیم که در این مدل اضافه شده اند. اسپیولر جدید در نمای عقب هم از جمله قطعات انحصاری این نسخه است. در میان تصاویر جاسوسی M3، دو عکس از فضای کابین خودرو نیز می توان مشاهده کرد. قطعاً بر کسی پوشیده نیست که این خودرو عضوی از خانواده سری ۳ خواهد بود. بنابراین وجود اشتراک فراوان با سری ۳ در آن اجتناب ناپذیر است. شاید جذاب ترین بخش کابین M3 صندلی های مخصوص M-Power باشند. همچنین از روی تصاویر مشخص است که جعبه دنده دستی همچنان یکی از انتخاب های اصلی برای M3 خواهد بود.
ب ام و پیش از این هم گفته بود که M3 جدید تا پیش از ۲۰۲۱ به بازار نمی آید. درحالی که، سری ۴ جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ رونمایی می شود. بنابراین در این لحظه با قطعیت می توانیم بگوییم که M3 جدید به فاصله اندکی بعد از سری ۴، احتمالاً در اواخر ۲۰۲۰ یا نیمه اول ۲۰۲۱، رونمایی می شود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.