تولید صد هزارمین خودرو در سایپا

سایپا کوییک دنده ای

روز گذشته در حاشیه کنفرانس خبری سایپا، صد هزارمین خودروی تولیدی این شرکت در سال ۱۳۹۹ به صورت نمادین در معرض دید حاضران قرار گرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ مجید باقری که در جایگاه قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش قرار دارد، روز گذشته در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و شرحی از فعالیت های این خودروساز را ارائه داد. به گفته باقری گروه سایپا در سه ماهه اول سال جاری، بیش از ۵۰ درصد رشد تولید را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و توانسته تا بیشترین خودروها را در این مدت به دست مشتریان برساند. به گفته قائم مقام مدیرعامل سایپا در صورت ثبات در وضعیت اقتصادی و شرایط تولید، از پایان شهریور ۹۹ دیگر این گروه خودروسازی برای اکثر محصولاتش تعهد معوق نخواهد داشت و دو محصول دیگر این شرکت هم حداکثر دو ماه بعد از این تاریخ به تعهدات به روز خود می رسند.

مدیران 777 مدیران 777

به گفته مجید باقری، سایپا به تازگی توانسته تا ۱۰۰ هزارمین خودروی خود را در سال جاری تولید کند. همچنین او در ادامه افزود: «تمام مستندات موجود نشان می دهد که در سه ماهه ابتدای سال ۱۳۹۹، شرکت سایپا بیشترین تحویل خودرو را در این مدت داشته و همچنان فرایند تحویل محصولات سایپا به مشتریان ادامه دارد. همین موضوع نشان می دهد که گروه سایپا تمام تلاش خود را برای عرضه بهتر خودرو در بازار انجام داده و با افزایش تحویل خودروها به سمت کنترل قیمت محصولات در بازار آزاد رفته است. اما اینکه در شرایط فعلی همچنان قیمت خودرو افزایش پیدا می کند و برخی خودروهای صفر کیلومتر پلاک شده را در پارکینگ ها مخفی می کنند، مسئله ای است که ارتباطی به عملکرد مجموعه خودروسازی سایپا ندارد و بدیهی است که باید با دلالان و سوداگران بازار خودرو برخورد جدی شود».

در پایان این کنفرانس خبری، یک دستگاه کوییک دنده ای آبی رنگ مقابل سالن همایش های سایپا قرار گرفت و به عنوان صد هزارمین خودروی تولیدی این شرکت معرفی شد. کوییک حاضر در این مراسم نشان می داد که در آخرین تغییرات گروه سایپا برای تولید این هاچ بک کراس اقتصادی، سیستم پخش رادیویی و با درگاه USB را جایگزین ضبط سی دی خوان قبلی کرده است. همچنین نشان کوییک دیگر از نوشتار فارسی به انگلیسی تغییر نموده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.