تولید خودروهای SWM در سیف خودرو آغاز شد + تصاویر

خط تولید SWM

شرکت سیف خودرو که به عنوان نماینده کمپانی SWM (اِس دبلیو اِم) در ایران شناخته می شود، به تازگی تولید کراس اوورهای این نشان تجاری را در خط تولید تهران خود آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ اواخر سال ۱۳۹۸ شرکت سیف خودرو اعلام کرد که فعالیت جدید خود را با نشان SWM آغاز کرده است. خودروساز چینی که با نشان تجاری ایتالیایی (نشان SWM به عنوان یکی از مطرح ترین سازندگان موتورسیکلت در ایتالیا است) پا به صنعت خودرو گذاشته و در چند سال گذشته کراس اوورهای مختلفی را به بازارهای هدف خود صادر نموده است.

در حال حاضر شرکت سیف خودرو SWM های G01 و G01 F را به بازار ایران معرفی کرده و تولید آن ها را آغاز نموده است.

آن طور که مشخص است، G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد.
این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز هستند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی G01 و G01 F می رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

خط تولید SWM

با توجه به اطلاعات موجود، مجوزهای رسمی استاندارد و شماره گذاری SWM G01 و G01 F اخذ شده و سیف خودرو برنامه دارد تا در هفته های آتی این خودرو را به مشتریانش تحویل دهد. در شرایط فعلی با توجه به مشکلات مربوط به کرونا، این شرکت پروتکل های بهداشتی را در خط تولید و محوطه کارخانه رعایت کرده و با توجه به تصاویر، الزامات اعلام شده برای کارکنان خط تولید SWM در نظر گرفته شده است.

براش آشنایی بیشتر با کراس اوورهای این نشان تجاری، با کلیک بر روی لینک ویدیوی معرفی SWM G01 و SWM G01 F را تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.