تصاویر کابین نسل جدید گلف برای اولین بار منتشر شد

تصاویر کابین نسل جدید گلف برای اولین بار منتشر شد
وقتی شما خودروسازی هستید که محصولی مردمی همچون “گلف” دارید، بی شک برای ایجاد تغییر در محصول خود، کار دشواری پیش رو دارید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اما با توجه به عکس های جاسوسی از کابین نسل جدید گلف، می توان قدردان “فولکس واگن” بود! اگرچه به نظر می رسد طراحان ولفسبورگی در طراحی نمای بیرونی، محافظه کارانه عمل کرده اند، اما در فضای داخلی، داستان متفاوتی در پیش است!
در واقع اکنون زمان بسیار مناسبی برای انتشار این تصاویر جاسوسی جدید بود. چشم انداز جدیدی که فولکس واگن برای طراحی داخلی این خودرو در نظر گرفته است، فضایی آکنده از نمایش گرهای دیجیتالی را به نمایش می گذارد. کنترلرهای دیجیتالی در حال حاضر بر روی گلف R هم نصب شده است. همچنین این آپشن در سایر تریم های نسل جدید نیز وجود دارد. در عکس های تازه گلف جدید، نمایش گر افقی بزرگ جدید با اندکی چرخش به سمت صندلی راننده قرار گرفته است. داشبورد جدید گلف، به طور کامل از نو طراحی شده است.
تصاویر کابین نسل جدید گلف برای اولین بار منتشر شد


اکنون دکمه های کم تری نسبت به گذشته در کابین گلف مشاهده می شود. در واقع بیش تر دکمه ها و عمل گرها از کنسول به نمایش گر خودرو منتقل شده اند. ویژگی های فنی گلف جدید هنوز مشخص نشده است، اما می توان لاستیک های کوچک تر و جعبه دنده دستی را برای تریم های پایه آن پیش بینی کرد. هر چند در طول سال های گذشته، تغییر سگمنت در گلف اتفاق نیافتاده است، اما نسل جدید این خودرو را می توان در سطحی بالاتر از نسل های پیشین قرار داد.
گلف جدید، ساختار کلی خود را حفظ کرده، اما بیش ترین تغییرها را در طراحی نمای جلو تجربه خواهد کرد. البته تاکنون حتا یک دستگاه از آن هم بدون پوشش های استتاری دیده نشده است، هرچند از روی همین برچسب های استتاری هم می توان جزییات ظاهری گلف را حدس زد. در واقع بهترین توصیف از گلف جدید، تکامل یافتگی در ظاهر بیرونی و انقلاب طراحی در فضای درونی است. سخن از باقی تغییرات مهم گلف را به ماه سپتامبر و زمان رونمایی رسمی فولکس واگن از خودرو موکول می کنیم.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.