تصادف مرگبار اینفلوئنسر ایرانی با لامبورگینی و دستگیری وی در آلمان

تصادف مرگبار اینفلوئنسر ایرانی با لامبورگینی و دستگیری وی در آلمان

اینفلوئنسر ایرانی الاصل آلمانی به تازگی با سوپراسپرت «لامبورگینی» خود تصادف کرده و موجب مرگ یک راننده شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی خبری در دنیای مجازی و رسانه های متعبر منتشر شده که بسیاری را شوکه کرده است. امروز زندگی اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی بیش از پیش زیر ذره بین بوده و برای مردم جذابیت بیش تری پیدا کرده است. «نوید آلفا» (Navid Alpha) یکی از اینفلوئنسرهای ایرانی الاصل ساکن آلمان است که بیش از یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. به تازگی خبری از تصادف مرگبار این شخصیت منتشر شده که جنجال های زیادی را به پا کرده است. وی با خودروی «لامبورگینی اونتادور S» خود در حال کورس گذاشتن در اتوبان A66 در نزدیکی شهر هافنهایم بوده که کنترل خودرو را از دست می دهد و به گاردریل برخورد می کند.

تصادف مرگبار اینفلوئنسر ایرانی با لامبورگینی و دستگیری وی در آلمان

 پس از برخورد با گاردریل خودروی وی از مسیر منحرف شده و با یک خودروی «اشکودا» و یک «اوپل» نیز برخورد می نماید. در نتیجه این حادثه، دو خودروی لامبورگینی اونتادور S و اشکودا دچار حریق می شوند. با وجود این که نوید آلفا از این حادثه جان سالم به در می برد، اما راننده اشکودا در خودروی آتش گرفته محبوس شده و جان خود را از دست می دهد. در ویدیویی که اندکی پیش از حادثه منتشر شده، نوید آلفا را در اونتادور S سبز مات در حال کورس گذاشتن با «لامبورگینی اونتادور رودستر» و «پورشه ۹۱۱ GT3» نشان می دهد.

تصادف مرگبار اینفلوئنسر ایرانی با لامبورگینی و دستگیری وی در آلمان

 بنابر گزارش ها، راننده ۲۶ ساله اونتادور S پس از حادثه به بیمارستان منتقل شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برد. با این وجود، جست‌وجو و تحقیق برای بازداشت راننده لامبورگینی اونتادور دوم همچنان ادامه دارد. اینفلئونسر اینستاگرامی ایرانی پیش از این نیز سابقه رانندگی با سرعت بالا را در کارنامه خود دارد. وی در یکی از استوری های اینستاگرامی خود در حالی که بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت با لامبورگینی اونتادور خود سرعت داشت، مشغول ضبط ویدیو با یک دست روی فرمان بوده است. لامبورگینی اونتادور S از پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. بیشینه سرعت این خودرو به نزدیک ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و یکی از سریع ترین سوپراسپرت های جهان به شمار می رود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.