ب ام و M2 CS بدون پوشش مخصوص شکار شد

ب ام و M2 CS بدون پوشش مخصوص شکار شد
به تازگی عکس های جاسوسی جدیدی از ب ام و M2 CS منتشر شده که این خودرو را در حال تست در مسیرهای برفی نشان می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این خودرو در حالی دیده شده که بیش تر قسمت های بدنه بدون پوشش مخصوص هستند و ظاهر خودرو تا حد زیادی قابل تشخیص است. مهندسان ب ام و تنها اسپلیتر جلو و بال عقب را با پوشش مخصوص پوشانده اند تا جزییات این قسمت ها لو نرود.
ب ام و M2 CS بدون پوشش مخصوص شکار شد
بسیاری از ویژگی های ظاهری این خودرو با عکس های جاسوسی منتشر شده در گذشته، همخوانی دارد و به نظر می رسد ب ام و قصد دارد از این قطعه ها در نسخه نهایی استفاده کند. بر پایه شایعه هایی که به تازگی منتشر شده است، ب ام و M2 CS از موتور ۶ سیلندر تویین توربو با ۴۴۵ اسب‌ بخار قدرت بهره می برد.


همچنین مشتریان دو انتخاب جعبه دنده دستی یا دو کلاچه را پیش رو دارند. سقف خودرو از جنس فیبرکربن ساخته شده تا وزن کم تر و مرکز ثقل پایین تری داشته باشد. همچنین دیسک های کربن سرامیکی برای مشتریانی که قصد راندن در پیست را دارند قابل سفارش خواهد بود. ب ام و M2 CS در چهار انتخاب رنگ متفاوت عرضه می شود؛ سیاه سفیر، سفید آلپین، نقره ای هاکنهایم و آبی میسانو.

تنها انتخاب رنگ برای کابین، رنگ تیره خواهد بود. با استناد بر خبرهایی که تاکنون منتشر شده، تولید ب ام و M2 CS از سال ۲۰۲۰ آغاز می شود و به احتمال زیاد این خودرو در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی خواهد شد.

شرکت ب ام و برای مشتریانی که به پیست علاقه دارند خبرهای خوشی دارد. این شرکت قصد دارد نسخه کوپه مسابقه ای M2 CS را پس از معرفی نمونه معمولی، به بازار عرضه کند. این نمونه وزن کم تر، شاسی محکم تر و قدرتی نزدیک به ۴۷۰ اسب بخار خواهد داشت.
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.