بررسی اولیه نیسان جوک ۲۰۲۰

نیسان جوک ۲۰۲۰
نسل اول «نیسان جوک» با فروش ۱٫۵ میلیون دستگاه، کراس اووری محبوب به شمار می رود. حال باید دید که آیا نسل دوم این خودرو نیز می تواند در بازار رقابتی موجود با رقبای سرسخت باز هم موفق ظاهر شود یا خیر. در بحث طراحی، نسل دوم نیسان جوک همچنان از خط شانه کشیده، قوس گلگیرهای برآمده و جلوپنجره V شکل با ابعادی بزرگ تر نسبت به گذشته بهره می برد.
نیسان جوک ۲۰۲۰
بخش چراغ ها که قسمت اصلی طراحی جلو در نسل قبلی محسوب می شد، اکنون با چراغ های روز کشیده و دو چراغ دایره ای شکل در قسمت پایینی طراحی شده و ظاهر پخته تری دارد. کابین خودرو به زیبایی طراحی شده و در مدل بالارده Tekna+ که از ۲۹٫۱۹۰ دلار آغاز می شود نسبت به مدل بیس Visia، طراحی جذاب تری را شاهد هستیم. ترکیب پوشش چرم و آلکانترای رنگی، نمایشگر ۸ اینچی و سیستم صوتی Bose از جمله ویژگی های مدل Tekna+ است.
نیسان جوک ۲۰۲۰
فضای داخل کابین در مجموع بهبود یافته و با بهره مندی از فاصله محوری (ویل بیس) بیش تر، فضای پای بیش تری در اختیار سرنشینان است. جانمایی صندلی و دید راننده نیز بهبود یافته است. باوجود صدای باد و جاده در کابین در سرعت های بالا و سواری نسبتاً خشک به خصوص رینگ های ۱۹ اینچی، می توان تغییرات انجام گرفته را مثبت دانست. نیسان جوک ۲۰۲۰ از نظر فرمان پذیری و لرزش بدنه بهبود یافته است.
نیسان جوک ۲۰۲۰
از نظر فنی، در حال حاضر فقط پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر توربو با ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور موجود است. ترکیب پیشرانه با جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک، ترکیب جذابی به شمار نمی رود اما در آینده احتمالاً پیشرانه های قدرتمندتری برای جوک درنظر گرفته می شود.
نیسان جوک ۲۰۲۰
به تازگی رسانه های “WhatCar” و “Auto Express” پس از آزمایش نیسان جوک ۲۰۲۰ در بارسلونای اسپانیا، نظرات مثبتی از این خودرو ارائه دادند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.