اولین مشخصات مرسدس بنز E کلاس جدید منتشر شد

مرسدس بنز E کلاس 2020

نسل کنونی «مرسدس بنز کلاس E» اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، اما اکنون در سال ۲۰۲۰ پیش نمایشی از مدل جدید این خودروی پرطرف دار معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

مرسدس بنز E-Class جدید از نظر نمای بیرونی و کابین به روزرسانی شده و با فن آوری های جدید و متنوع به همراه آپشن های هیبریدی معرفی خواهد شد. با این وجود، مشخصات کامل این خودرو تاکنون منتشر نشده است. مرسدس بنز به تازگی نمونه هایی از کلاس E جدید را در شهر لاس وگاس آمریکا با پوشش مخصوص به نمایش گذاشته است.

مرسدس بنز E کلاس 2020

در قسمت جلو و عقب خودرو تغییرات جزئی صورت گرفته و مدل AMG با ظاهر اسپرت تر عرضه می شود. سپر جلو و عقب ظاهر متفاوتی خواهد داشت و طراحی چراغ های جلو و عقب نیز تغییر یافته است. در قسمت داخلی نیز سیستم MBUX و فرمان خودرو به روزرسانی شده است. افزون بر این، ویژگی های جدیدی اعم از نشانگر کیفیت هوا و ویژگی Urban Guard نیز به نمایشگرها اضافه شده است.

فناوری

مرسدس بنز E کلاس 2020

سیستم رانندگی هوشمند Active Distance Assist Distronic همانند گذشته در اختیار خواهد بود. در این سیستم راننده پیش از رسیدن به ترافیک و شرایط اضطراری از شرایط جاده ای باخبر می شود. افزون بر این، سیستم راهنمای ترافیکی، راهنمای فرمان پذیری خودکار، راهنمای ترمزگیری خودکار به همراه هشدار خروج از پارک، راهنمای فعال نقطه کور و بسته پارک خودرو به همراه دید ۳۶۰ درجه نیز در سری E جدید موجود خواهد بود.

مشخصات فنی

مرسدس بنز E کلاس 2020

تاکنون مشخصات فنی پیشرانه و جعبه دنده مرسدس بنز E کلاس جدید به صورت کامل منتشر نشده است. به گفته «مرسدس بنز» ۷ مدل پلاگین هیبریدی در سبد محصولات سری E جدید موجود خواهد بود که شامل مدل های واگن و ۴Matic می شود. دو پیشرانه جدید نیز به کلاس E افزوده خواهد شد.

مرسدس بنز E کلاس 2020

اولین پیشرانه ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر به همراه سیستم مایلد هیبرید و ژنراتور استارتر، ۲۶۸ اسب بخار قدرت تولید می کند. پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر با کد M 256 نیز به سری E افزوده می شود. این پیشرانه قادر به تولید ۳۶۲ اسب بخار قدرت خواهد بود. اولین نمونه های سری E جدید از تابستان سال ۲۰۲۰ وارد نمایندگی های اروپا می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.