اولین محموله ی سیتروئن C3 از کارخانه ی سایپا سیتروئن خارج شد

اولین محموله ی سیتروئن C3 از کارخانه ی سایپا سیتروئن خارج شد
روز گذشته شرکت سایپا سیتروئن در صفحات مجازی خود، تصاویر اولین محموله ی خودروهای سیتروئن C3 را که برای تحویل به مشتریان از کارخانه ی کاشان خارج شده اند منتشر کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات به دست آمده، سه شنبه مورخ ۲۷ آذر ۱۳۹۷ سه تریلی با ۱۸ دستگاه سیتروئن C3 کاشان را به مقصد تهران ترک کرده اند. این اتفاق نشان می دهد که موانع تولید این هاچبک اسپرت از بین رفته و سایپا سیتروئن به دنبال آن است تا هر چه سریعتر خودروهای مشتریان در اختیارشان بگذارد.
با توجه به آغاز فرایند بارگیری سیتروئن C3 جهت ارسال به نمایندگی ها، می توان توقع داشت که از هفته های آینده این خودرو وارد جاده ها و خیابان های کشور شود.
در حال حاضر دلالان بهای این خودرو را برای تحویل در روزهای آتی، حدود ۲۶۰ تا ۲۹۰ میلیون تومان به مشتریان اعلام می کنند و از حالا آگهی های فروش C3 را در فضای مجازی منتشر کرده اند. جالب است بدانید که در برخی از این آگهی ها، سعی شده تا با کلماتی خریداران فرید داده شوند و بگویند که تنها سری اول این خودرو از قطعات اصلی بهره مند هستند و سایر تحویلی ها با قطعات ایرانی و تولید داخل به دست مشتریان می رسند. این در حالی است که هیچگونه از صحبت های دلالان صحت ندارد و تمام سیتروئن C3 ها با شرایط یکسان و یک سطح از داخلی سازی از خط تولید خارج می شوند.

سیتروئن C3 با پیشرانه ی ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار با گشتاور ۲۴۳ نیوتن متر به بازار ایران عرضه شده است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند و در این خودروی هاچبک اسپرت امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و محدودکننده ی سرعت، سنسور نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، بلوتوث، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، گرمکن صندلی های جلو (انتخابی) و… دیده می شود.


شما مخاطبان می توانید با کلیک بر روی لینک، ویدیوی تست و بررسی سیتروئن C3 توسط اسب بخار را تماشا نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.