انتشار مشخصات بی ام و X7 xDrive50i در فضای مجازی + ویدیو

انتشار مشخصات بی ام و X7 xDrive50i در فضای مجازی

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

درحالی که مدت زیادی است که خودرو دوستان و بخصوص علاقه مندان خودروهای آلمانی منتظر آخرین X باواریایی بودند،اطلاعات بی ام و X7 xDrive50i در فضای مجازی لو رفت.

به گزارش BMWBlog مدل xDrive50i پرطرفدارترین X7 خواهد بودکه موتوری V8 و ۴.۴ لیتری تویین توربو با توان تولید ۴۵۵ اسب بخار نیرو دارد.همچنین این مدل مجهز به گیربکس ۸سرعته اتوماتیک چهارچرخ محرک است.
اما جذابیت این ماشین زمانی بیشتر می شود که بدانیم از دیفرانسیل سری M بی ام و در این مدل استفاده شده.درواقع طبق اطلاعات منتشر شده در این ماشین از دیفرانسیل ضد لغزش مشابه M5 استفاده شده است.
از دیگر آپشن ها میتوان به نورپردازی داخلی،خدمات کاربری بی ام و،ال سی دی برای سرنشینان عقب،ماساژور صندلی های جلو،ریموت استارت و دوربین دید در شب اشاره کرد.
انتشار مشخصات بی ام و X7 xDrive50i در فضای مجازی
اخیرا بی ام و استارت پیش تولید X7 را در Spartanburg زده و تست های بلند مدت و فنی را برروی این ماشین انجام میدهد.
تصاویری از نمونه‌های در حال ساخت در خط تولید X7 در اسپارتانبورگ منتشر شده که برخی ویژگی‌های طراحی آن‌را نشان می‌دهد. در این تصاویر می‌توان جزئیات قسمت جلویی این ماشین را دید که شامل چراغ‌های باریک و جلوپنجره‌ای عظیم می‌شود. ب‌ام‌و X7 برای رقابت با خودروهایی چون مرسدس بنز GLS، رنجروور و کادیلاک اسکالید به بازار خواهد آمد.این مدل اواخر ۲۰۱۸ پا به بازار جهانی می گذارد.

لیست مشخصات منتشر شده در فضای مجازی

در ادامه می توانید ویدیو مربوط به BMW X7 2018 را ببینید.

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.