آغاز پیش فروش اینترنتی ساینا و سایپا ۱۵۱ با قیمت پایه- دی ۹۸

saina
گروه سایپا به تازگی پیش فروش اینترنتی ساینا و سایپا ۱۵۱ را طبق بخشنامه جدید خود اعلام کرده است. مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش سایپا و با درنظر گیری شرایط زیر، اقدام به خرید این خودرو نمایند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پیش فروش ساینا

مدیران 777 مدیران 777

برای پیش فروش نقدی ساینا، قیمت ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.این خودرو در سه رنگ (رنگ های انتخابی به صورت پیشنهادی بوده و رنگ خودرو براساس برنامه تولید درزمان دعوتنامه مشخص می گردد) در سایت فروش اینترنتی سایپا موجود است و سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد را برای مشتریان در نظر گرفته است. ارسال دعوت نامه ها در دو تاریخ مرداد و شهریور ۱۳۹۹ صورت می‌گیرد.سایپا در این طرح های فروش موظف است معیار قیمت مصوب و پایه را رعایت کند که معمولا عددی کمتر از بهای فروش فوری را نشان می دهد.

ساینا با مشخصات فنی زیر ارائه می شود

ساینا EX به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا توان را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، صندلی شش حالته راننده، صندلی های ISO FIX، تنظیم ارتفاع چراغ از داخل، ترمز ABS و EBD، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی با نمایشگر، سنسور دما سنج محیط یا بلوتوث در ساینا EX دنده ای وجود دارد. امکاناتی نظیر سنسور پارک عقب و رینگ آلومینیومی نیز به صورت آپشن به مشتریان ارائه می شود.

پیش فروش سایپا ۱۵۱ با موتور M13 یورو ۴

برای ثبت نام سایپا ۱۵۱ نیاز به پیش پرداخت ۱۸میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی است. همچنین این شرکت سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد را برای مشتریان در نظر گرفته است. بر اساس اطلاعات اعلام شده در این بخشنامه، مشتریان ثبت نامی این سری سایپا ۱۵۱ در هفته چهارم مرداد ۹۹ دعوتنامه های خود را دریافت می کنند و بر اساس قواعد موجود در هفته های ابتدایی مهر ۹۹، مراحل تحویل خودرو را پشت سر می گذارند.

برای خرید این خودروها می‌توانید به سایت فروش اینترتی سایپا مراجعه کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.