آزادسازی قیمت کم تیراژها تاثیری در آرامش بازار ندارد

آزادسازی قیمت خودرو

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از بی تاثیری مصوبه آزادسازی قیمت خودروهای کم تیراژ در بازار خودرو و آرامش بازار خبر داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از خودروکار، نعمت الله کاشانی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر خودروهای پرتیراژ تعیین کننده قیمت در بازار هستند و بعید به نظر می رسد که اجرای این مصوبه تاثیری بر قیمت سایر خودروها داشته باشد.
وی تصریح می کند: هم اکنون خرید و فروش در بازار خودرو به صفر رسیده و بازار نیمه تعطیل بوده و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد.
کاشانی با بیان این که قیمت ها در هفته گذشته چندان روند افزایشی نداشته اما در عین حال کاهشی نیز نبوده است، اظهار می کند: با این وجود هیچ معامله ای در بازار انجام نمی شود و حتی نمی توان نوسان قیمت ها را به دلیل نبود خریدار تخمین زد.
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در ادامه با تاکید بر افزایش سهم خودروهای پرتیراژ در بازار گفت: هم اکنون تفاضا برای این دسته از خودروها بیشتر بوده و این خودروها معیار قیمت گذاری به شمار می رود. 
وی تصریح کرد: خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو به بازار و همچنین عرضه تعداد زیادی خودرو به نمایندگی ها توسط شرکت های خودروساز نیز به رکود بازار دامن زده است.

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.