آئودی RS4 آوانت معرفی شد

آئودی RS4 آوانت
در ماه های گذشته، عکس های جاسوسی فراوانی از خودروهای واگن «آئودی» به بیرون درز پیدا کرده بود. اکنون، نسخه فیس لیفت واگن RS4 آوانت به صورت رسمی رونمایی شده است. از تغییرات انجام گرفته در خودرو می توان به چهره جدید، فن آوری به روزرسانی شده و پیشرانه ۶ سیلندر قدرتمندتر اشاره کرد.
آئودی RS4 آوانت
در نمای جلو، همانند دیگر خودروهای جدید آئودی، شاهد قرارگیری جلوپنجره شش گوشه عریض و دو ورودی هوا و قاب چراغ های مه شکن در اطراف سپر هستیم. ظاهر مشبک جلوپنجره نیز با دیگر خودروهای سری RS هماهنگی دارد. چراغ های ماتریکس LED از قاب تیره بهره می برد تا ظاهر منحصر به فرد RS را به نمایش بگذارد.
آئودی RS4 آوانت
قوس گلگیر عقب به میزان ۲٫۵ سانتی متر عریض تر شده تا فضای کافی برای قرارگیری لاستیک های پهن تر وجود داشته باشد. بزرگ ترین تغییر در کابین خودرو، نصب نمایشگر ۱۰.۱ اینچی MMI است. نمایشگر با زاویه سمت راننده قرار گرفته و اکنون کنترلرهای فیزیکی جای خود را به کنترلرهای لمسی داده اند.
آئودی RS4 آوانت
این نمایشگر، اطلاعات اساسی خودرو و فشار G و تایم دورهای ثبت شده را نشان دهد. زیر کاپوت آئودی RS4 آوانت، پیشرانه ۲٫۹ لیتری تویین توربوی ۶ سیلندر با ۴۴۴ اسب بخار قدرت قرار گرفته است. ترمزهای خودرو از کلیپرهای ۶ پیستون بهره می برند و رینگ ها در حالت استاندارد ۱۹ اینچ سایز دارند. رینگ های ۲۰ اینچی نیز به صورت سفارشی موجود هستند.
آئودی RS4 آوانت
انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۸ د نده تیپ ترونیک انجام می گیرد و در بهترین حالت، سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۴٫۱ ثانیه انجام می گیرد. آئودی تاکنون اطلاعاتی در رابطه با عرضه RS4 آوانت در بازار آمریکا منتشر نکرده است اما RS4 آوانت در اروپا ۸۱,۴۰۰ یورو قیمت خواهد داشت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.