کوییک آر جدید بزودی وارد بازار می شود

سایپا کوییک RS

روز گذشته در کنفرانس خبری قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، اعلام شد که بزودی نسخه جدید و کامل کوییک را به بازار می آید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ مجید باقری که در جایگاه قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش قرار دارد، روز گذشته در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار اسب بخار که “چرا سایپا پیش از فروش محصولات جدیدش اطلاع رسانی در مورد جزئیات فنی این خودروها انجام نداده است؟” گفت: «متاسفانه شرایط مربوط به کرونا برخی مراسم ها و برنامه های سایپا را به تعویض انداخت. از سویی این اتفاق با برخی دستورالعمل های جدید در تضاد بود و به اجبار مجبور شدیم تا این رویه را پیش بگیریم. بعد از معرفی شاهین و SP100 کراس اوور در نهاد ریاست جمهوری، قرار بود تا این خودرو به صورت رسمی رونمایی شوند و همچنین برنامه هایی برای رونمایی کوییک و ساینا فیس لیفت داشتیم. اما به خاطر دلایلی که اعلام شد، با برخی مشکلات مواجه شدیم».

باقری در خصوص نام گذاری جدید محصولات سایپا ادامه داد: «سیاست نام گذاری محصولات سایپا تغییر کرده و یک روند ثابت برای کدگذاری خودروها انتخاب شده است. این نوع نام گذاری در گروه سایپا به تصویب رسیده و بزودی جزئیات آن به مشتریان و رسانه ها اعلام خواهد شد. حرف S نشان دهنده نسخه پایه و استاندارد محصولات محصولات جدید سایپا است و تیپ های فول تر ساینا و کوییک فیس لیفت با پسوندهای دیگری به بازار می آیند».

قائم مقام مدیرعامل سایپا در پایان گفت: «در ثبت نام های اخیر بدبینانه ترین حالت را برای اعلام زمان تحویل در نظر گرفتیم. اما اگر شرایط مساعد باشد زودتر از آنچه که اعلام کرده ایم ساینا S، کوییک S و شاهین را به دست مشتریان خواهیم رساند. پس از حضور کوییک S در خط تولید، با وقفه سه ماهه نسخه کامل و فول آپشن کوییک فیس لیفت را به بازار عرضه می کنیم. نسخه کامل کوییک S از نوع نمونه دو رنگ است و به امکانات به مراتب بیشتری از نمونه های فعلی مجهز است. این خودرو قرار است تا با نام کوییک آر اِس (RS) از زمستان سال جاری به بازار بیاید».

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.