قیمت کوییک SR توسط شورای رقابت مشخص شد

قیمت کوییک SR مشخص شد

بالاخره پس از مدت ها شورای رقابت قیمت کوییک SR در مبدا کارخانه را مشخص کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس اطلاعات بدست آمده، شورای رقاب بالاخره پس از مدت ها قیمت کارخانه کوییک SR با رینگ فولادی را مشخص کرد.

کوییک SR یکی از جدیدترین تریم ها یا جدیدترین تیپ های کوییک است که قرار بود در سال ۱۴۰۱ به بازار عرضه شود اما بنا به دلایلی سایپا موفق به فروش و تحویل این خودرو نشد. حالا اما شورای رقابت قیمت کارخانه کوییک R تیپ S با رینگ فولادی (رینگ معمولی) را اعلام کرد تا مشتریان این خودرو که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده بودند، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

توجه داشته باشید که قیمت کارخانه کوییک S معمولی حدود ۲۶۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و اختلاف قیمت موجود میان کوییک SR و کوییک S به خاطر تفاوت رنگ سقف با بدنه و همچنین اضافه شدن چند آپشن است.

نام خودروقیمت نهایی با احتساب هزینه های جانبی
کوییک اس آر (Quik SR)۲۸۶,۲۵۲,۰۰۰

با وجود اختلاف حدوداً ۱۸ میلیونی میان کوییک S و کوییک اس آر، اما نسخه SR به رینگ آلومینیومی مجهز نخواهد بود و با همان رینگ فولادی به مشتریان عرضه خواهد شد.

البته با توجه به سخت گیری های سازمان استاندارد در راستای ارتقا ایمنی خودروهای تولید داخل، احتمالاً کوییک SR با آپشن هایی نظیر کنترل پایداری، سیستم پایش فشار باد تایرها، سنسور نور (اتولایت) و سنسور باران به مشتریان تحویل داده خواهدشد.

مشخصات فنی کوییک اس آر سایپا

کوییک SR گروه خودروسازی سایپا تفاوت خاصی را با نسخه S ندارد و به احتمال زیاد تولید آن به شرکت پارس خودرو سپرده می شود. سایپا کوییک اس آر به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی کوییک فیس لیفت می رساند.

دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، بدنه دو رنگ، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات کوییک اس آر است.

پایگاه خبری اسب بخار

کوییک SR چه مشخصات فنی دارد؟

سایپا کوییک SR به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است و ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه یورو ۵ بوده و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان آن را به چرخ های جلوی کوییک فیس لیفت می رساند.

چه امکاناتی در کوییک SR دیده می شود؟

دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، سیستم صوتی MP3 و USB، سنسور پارک عقب، سامانه BCM، نمایشگر و دستیار تعویض دنده GSI، ترمز ABS، EBD و BAS، بدنه دو رنگ، رینگ آلومینیومی، دریچه گاز برقی و… از جمله امکانات کوییک اس آر است.

قیمت کوییک SR چقدر است؟

قیمت کوییک اس آر با احتساب هزینه های جانبی، توسط شورای رقابت حدود ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان اعلام شد.

۲.۱ امتیاز از ۱۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.