پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳؛ شیر جذاب تغییر چهره داد + ویدیو

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

پژو ۵۰۸، که یکی از جذاب‌ ترین خودروهای تولیدی پژو به حساب می آید، پس از گذشت چند سال از رونمایی اولیه، بالاخره زیر تیغ جراحی رفت و به روز رسانی های ظاهری، داخلی و تکنولوژیکی روی آن صورت پذیرفت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

پژو ۵۰۸ فیس لیفت، در دو نمونه سدان و واگن و همچنین در نسخه PSE که در واقع، ۵۰۸ های پرفورمنس به حساب می آید، برای سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. این خودرو حالا از چهره ای خشن تر و در عین حال اسپرت تر بهره مند است و باید دید تا چه میزان در بازارهای هدف پژو موفق ظاهر خواهد شد.

تغییرات ظاهری ۵۰۸ جدید

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

پژو ۵۰۸ فیس لیفت ​​به نشان شیر اصلاح شده، جلوپنجره تغییریافته مشابه آن چه پیش تر در پژو ۴۰۸ شاهدش بودیم و چراغ‌ های باریک ‌تری مزین شده است‌، چراغ ‌هایی شیک‌ تر که دارای فناوری LED ماتریسی هستند. دی لایت های دندان ببری پژو، که قبلاً به صورت یک نوار عمودی از چراغ ها انشعاب پیدا می کردند، حالا به صورت سه خط (برگرفته از فلسفه پنجه شیر) درآمده اند و نسبت به قبل کوتاه تر شده اند. این حالت سه خط را پیش تر در کانسپت اینسپشن و پژو ۸X۹ هم دیده بودیم.

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

چراغ‌های تمام ال‌ ای‌ دی که در عقب استفاده شده اند، برداشتی تازه از همان موتیف سه پنجه دارند.  مشتریان می توانند از بین سه رنگ جدید Okenite White، خاکستری تیتانیوم، Eclipse Blue و سه سطح تریم Allure، جی تی و PSE و چندین طرح رینگ در سایزهای ۱۷ تا ۲۰ اینچی خودروی ۵۰۸ خود را سفارش گذاری کنند. برای تریم PSE که تاپ لول ۵۰۸ به حساب می آید، کمپانی پژو از لاستیک های Michelin Pilot Sport 4S استفاده می کند.

تغییرات داخلی

کابین پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
کابین پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

پژو ۵۰۸ سدان ۲۰۲۳ و نسخه SW در بخش داخلی به سیستم اطلاعات و سرگرمی ۱۰ اینچی به روزشده و سلکتور دنده بازطراحی شده برای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تجهیز شده است. بسته به نوع پیشرانه، چند حالت رانندگی (الکتریک، اکو، هیبریدی، معمولی، اسپرت، ۴WD) و تنظیمات تعلیق (نرمال، اسپرت، راحت) برای راننده در نظر گرفته شده است. کلاستر خودرو هم ۱۲ اینچی و به صورت تمام دیجیتال طراحی شده است.

پژو ۵۰۸ جدید به امکانات ریز و درشت و گسترده ای مجهز است، از گرم‌کن شیشه جلو و صندوق بار برقی گرفته تا سیستم دید در شب، کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم استارت/ استاپ. دوربین پارک عقب و ۳۶۰ درجه، تابلوخوان، رادار خروج از خط و سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو نیز از دیگر امکانات ۵۰۸ به شمار می آیند.

بخش فنی ۵۰۸؛ دست و دلبازی در ارائه پیشرانه ها

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

در بخش پیشرانه ها، کار را با یک واحد بنزینی ۱.۲ لیتری توربوشارژ سه سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار شروع می کنیم. برای آفریقا، خاورمیانه و آسیای شرقی، ۵۰۸ به یک موتور ۴ سیلندر بزرگتر ۱.۶ لیتری با قدرت ۲۱۸ اسب بخار تجهیز شده است. از طرف دیگر، مشتریان می توانند به سراغ موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربودیزل با ۱۳۰ اسب بخار نیز بروند.

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳
پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳

یک جفت پیشرانه پلاگین هیبریدی با ترکیب یک موتور بنزینی ۱۵۰ یا ۱۸۰ اسب بخاری به همراه یک موتور الکتریکی ۸۱ کیلوواتی برای خروجی ترکیبی به ترتیب ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخار به صورت دو چرخ محرک هم برای ۵۰۸ جدید در نظر گرفته شده است. در نسخه ۵۰۸ PSE، شاهد نصب یک موتور بنزینی ۲۰۰ اسب بخاری به همراه یک موتور ۸۱ کیلوواتی متصل به گیربکس خودرو و یک موتور ۸۳ کیلوواتی در محور عقب هستیم. خروجی ترکیبی این پیشرانه بنزینی به همراه دو موتور بنزینی، در مجموع عدد قابل توجه ۳۶۰ اسب بخار را نشان می دهد که قدرت تولیدی به هر دو محور انتقال می یابد.

زمان عرضه

پژو برنامه دارد در تابستان امسال، ۵۰۸ فیس لیفت را در کشور فرانسه و سایر بازارهای هدف این خودرو عرضه کند.

ویدیو پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳؛ شیر جذاب تغییر چهره داد

پژو ۵۰۸ فیس لیفت چه پیشرانه هایی دارد؟

در بخش پیشرانه ها، کار را با یک واحد بنزینی ۱.۲ لیتری توربوشارژ سه سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار شروع می کنیم. برای آفریقا، خاورمیانه و آسیای شرقی، ۵۰۸ به یک موتور ۴ سیلندر بزرگتر ۱.۶ لیتری با قدرت ۲۱۸ اسب بخار تجهیز شده است. از طرف دیگر، مشتریان می توانند به سراغ موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربودیزل با ۱۳۰ اسب بخار نیز بروند. یک جفت پیشرانه پلاگین هیبریدی با ترکیب یک موتور بنزینی ۱۵۰ یا ۱۸۰ اسب بخاری به همراه یک موتور الکتریکی ۸۱ کیلوواتی برای خروجی ترکیبی به ترتیب ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخار به صورت دو چرخ محرک هم برای ۵۰۸ جدید در نظر گرفته شده است. در نسخه ۵۰۸ PSE، شاهد نصب یک موتور بنزینی ۲۰۰ اسب بخاری به همراه یک موتور ۸۱ کیلوواتی متصل به گیربکس خودرو و یک موتور ۸۳ کیلوواتی در محور عقب هستیم.

پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳ چه زمانی عرضه می شود؟

پژو برنامه دارد تا در تابستان امسال، ۵۰۸ فیس لیفت را در کشور فرانسه و سایر بازارهای هدف این خودرو عرضه نماید.

۴.۲ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.