ون نامیک دیلی؛ تازه وارد اروپایی و پرآپشن بازار

ون نامیک دیلی

ون نامیک دیلی یکی از محصولات شرکت نامیکران است که این شرکت آن را با خود به نمایشگاه حمل و نقل تهران آورده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

نامیکران یکی از شرکت های فعال در ساخت خودروهای کار و تجاری است و از زیرمجموعه های آورین صنعت است که سابقه زیادی در تولید اتوبوس و خودروهای مسافربری دارد. این شرکت با مجموعه کاملی از محصولات به نمایشگاه حمل و نقل تهران آمده بود و محصولات کامیون هشت چرخ نامیک، ون نامیک و آمبولانس را در این نمایشگاه معرفی کرد. در این میان، ون نامیک دیلی یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت است که هم ظاهر متفاوتی نسبت به سایر رقبا دارد و هم مشخصات فنی جذابی را ارائه می دهد.

مشخصات فنی ون نامیک دیلی

ون نامیک دیلی

ون نامیک دیلی به پیشرانه ای با کد F1C ساخت فیات ایتالیا با استاندارد یورو ۵ مجهز است. این موتور ۳ لیتر توربو دیزل و چهار سیلندر خطی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر را دارد و مجهز به مخزن ۲۰ لیتری ادبلو می شود. قدرت در نسخه پایه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دستی (۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب) به چرخ های عقب می رساند و در نسخه فول جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF را داریم که امکان تعویض دنده دستی را هم دارد. با این مشخصات، این ون به عنوان تنها اتوماتیک این رده می تواند به بازار بیاید و می توان انتخاب بسیار جذابی باشد.

کابین ون نامیک دیلی

در ون نامیک دیلی سیستم تعلیق مستقل پنوماتیک به علاوه دو عدد کمک فنر هیدرولیک است و در عقب سیستم فنر تخت به همراه دو کمک فنر هیدرولیک را داریم. البته در نسخه فول و اتوماتیک، سیستم تعلیق بادی به محور عقب اضافه می شود.

امکانات ون نامیک دیلی

کابین ون نامیک دیلی

این ون در نسخه مسافری با کلاس استاندارد و VIP به بازار می آید و به دلیل ابعاد بزرگی که دارد فضا در هر دو نسخه بسیار خوب ارزیابی می شود. ون نامیک دیلی ۶,۰۰۰ میلی متر طول، ۲,۲۰۰ میلی متر عرض و ۱,۹۰۰ میلی متر ارتفاع داد و فاصله دو محور در این ون به ۳,۵۲۰ میلی متر می رسد. در نسخه اتوماتیک و فول این ون امکانات جذابی نظیر ترمز هوشمند اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، صندلی پنوماتیک راننده، کولر و بخاری سقفی با ظرفیت ۱۴ کیلووات، سیستم تهویه جداگانه برای راننده، پله کمکی برقی کناری، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS)، آینه های برقی مجهز به گرم‌کن، ترمز پارک برقی و… دیده می شود که با این امکانات، ون نامیک دیلی به پرآپشن ترین ون بازار در این رده بدل می شود.

در تصاویر کامیون هشت چرخ نامیک، ون نامیک و آمبولانس را هم می بینید که به زودی به بازار می آیند. باید دید با ورود این رده از محصولات که اروپایی هستند بازار چه واکنشی خواهد داشت و چه قیمتی برای محصولات نامیک در نظر گرفته می شود. البته اساس اروپایی این محصولات و کیفیت بالای قطعات باعث می شود قیمتی بالا را برای این محصولات داشته باشیم.

ون نامیک دیلی چه مشخصاتی دارد؟

ون نامیک دیلی به پیشرانهای با کد F1C ساخت فیات ایتالیا با استاندارد یورو ۵ مجهز است. این موتور ۳ لیتر توربو دیزل و چهار سیلندر خطی است که توان تولید نهایت قدرت ۱۷۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر را دارد و مجهز به مخزن ۲۰ لیتری ادبلو می شود. قدرت در نسخه پایه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دستی (۶ دنده جلو و ۱ دنده عقب) به چرخ های عقب می رساند و در نسخه فول جعبه دنده ۸ سرعته ZF را داریم که امکان تعویض دنده دستی را هم دارد.

ون نامیک دیلی در نسخه فول چه مشخصاتی دارد؟

در نسخه اتوماتیک و فول این ون امکانات جذابی نظیر ترمز هوشمند اضطراری، سیستم کنترل پایداری و کشش، سنسور و دوربین عقب، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار خطی، صندلی پنوماتیک راننده، کولر و بخاری سقفی با ظرفیت ۱۴ کیلووات، سیستم تهویه جداگانه برای راننده، پله کمکی برقی جانبی، سنسور پایش فشار باد تایر (TPMS)، آینه های برقی مجهز به گرمکن، ترمز پارک برقی و… دیده می شود.

۴.۴ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.