آئودی RS7 تیونینگ شده چه قدر قیمت دارد؟

آئودی RS7
با وجود معرفی نسل جدید “RS7″، هنوز هم نسل قبلی این خودرو پتانسیل بالایی برای تیونینگ دارد. با نصف قیمت نسل جدید RS7 می توان یکی از نمونه های سالم نسل گذشته این خودرو را خریداری کرد. اگر برای خریدار قیمت خودرو چندان ملاک نباشد، تیونر “CreativeBespoke” یک مدل جدید از RS7 را با کیت بدنه جذاب و پیشرانه تقویت شده معرفی کرده است.
آئودی RS7
قیمت این خودرو ۱۰۷٫۸۰۰ دلار تعیین شده است که قیمت بالایی به نظر می رسد. خودروی مورد بحث مدل ۲۰۱۶ است و کارکرد ۲۵٫۸۱۵ کیلومتر را تجربه کرده است. در مرحله اول، کیت بدنه پهن جذابی توسط Prior Design برای خودرو درنظر گرفته شده است. افزون بر این، قسمت شیشه ای روی کاپوت خودرو به همراه تریم فیبرکربنی قرار گرفته و شیشه عقب تیره شده است.
آئودی RS7
فنرهای اصلی با فنرهای اسپرت H&R تعویض شده و رینگ های ۲۱ اینچی فورج Rennen نقره ای رنگ جای رینگ های فابریک خودرو را گرفته اند. کابین خودرو با رنگ تیره طراحی شده و صندلی ها از الگوی لانه زنبوری بهره می برند. در پیشرانه خودرو به میزان ۴۵ هزار دلار لوازم تقویتی نصب شده تا قدرت خودرو از ۵۵۲ به ۶۵۰ اسب بخار افزایش یابد. مشخصات قطعات تعویض شده تاکنون منتشر نشده است.
آئودی RS7
«آئودی RS7» در حالت عادی از پیشرانه ۴ لیتری تویین توربوی ۸ سیلندر، جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک و سیستم انتقال قدرت کواترو به تمامی چرخ ها بهره می برد. بدین ترتیب، آئودی RS7 فابریکِ کارخانه در مدت زمان ۳٫۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در ۱۳٫۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. تریم آلومینیوم و فیبرکربن، نمایشگر ۸ اینچی، سیستم تهویه مطبوع، تنظیم ارتفاع و… از دیگر ویژگی های آئودی RS7 تیونینگ شده هستند.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.