همکاری جکو با کاربران برای ایجاد یک اکوسیستم آفرودی متنوع و نامحدود

محصولات محیط زیست جکو
محصولات محیط زیست جکو

در ۱۵ اکتبر، نمایشگاه محصولات دوست‌دار محیط زیست جکو (JAECOO) در ووهو چین آغاز به کار کرد. به عنوان یکی از اجزای مهم کنفرانس بین‌المللی اکوسیستم تولید مشترک جکو، این برند، بخشی ویژه را برای «کمپینگ در فضای باز» را در این نمایشگاه راه اندازی کرد. شرکت کنندگان با سناریوهای بی‌شماری روبه‌رو شدند، علاوه بر این، به واسطه پیوستن به کاربران، جکو برای فراتر رفتن از محدودیت‌ها و مرزها، الگوی فوق‌العاده جدید LOHAS (سبک زندگی سالم و پایدار) را رونمایی کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

رونمایی از خودروی مودیفای‌شده، ایجاد تخیل بی حد و حصر برای زندگی خارج از جاده با پیشرفت بی وقفه فناوری و تنوع نیازهای مصرف کنندگان، رقابت برندهای آینده حول تجربه کاربر خواهد چرخید. از این رو، اولویت قرار دادن کاربران برای ماندن در مسیر پیشرفت ضروری است. هدف جکو نه تنها ارائه یک تجربه رانندگی کامل به کاربران است، بلکه به دنبال ایجاد ارتباطات عمیق تر از طریق مجموعه متنوعی از محصولات است. بر این اساس می توان گفت، نمایشگاه محصولات دوستدار محیط زیست نشان دهنده تلاش نوآورانه جکو برای لمس جنبه های مختلف از زندگی کاربران است.

مدیران 777 مدیران 777

این کمپانی با محوریت موضوع «زندگی در فضای باز»، مجموعه‌ای غنی از محصولات جانبی نفیس، از جمله چادر، لباس های مخصوص توفان، کیسه‌های گلف و غیره را به نمایش گذاشت و شور و شوقی جدی را برای آفرود به نمایش گذاشت. همچنین جکو مشتاق همکاری با کاربران در ایجاد شاهکارهای سازگار با محیط زیست است. آن ها ایده هایی را پیشنهاد می کنند و جکو آن ها را به واقعیت تبدیل و در نهایت، سبک زندگی جدیدی را با نگرشی برجسته ایجاد می کند.

محصولات محیط زیست جکو
محصولات محیط زیست جکو

اولین J7 مودیفای‌شده رسمی در نمایشگاه ظاهر شد. تغییرات J7 بر استحکام آن تأکید و حس عظمت را القا می‌کند و جذابیت رام‌ نشدنی را از خود به نمایش می گذارد. این J7 اصلاح‌شده نه تنها نشان‌دهنده مهارت جکو در مودیفای کردن خودروست، بلکه روحیه بی‌باک این برند برای شکستن محدودیت‌ها و پذیرش اکتشاف های جدید را نیز در اختیار مردم قرار می دهد.

ایجاد اکوسیستم یک برند کاربر-محور برای سرمایه گذاری مشترک کاربر و تولیدکننده در راستای موفقیت برند

اگر نمایشگاه محصولات دوستدار محیط زیست به عنوان نگاهی اجمالی به لوازم جانبی سازگار با محیط زیست جکو باشد، رونمایی از اکوسیستم جدید این برند که همزمان برگزار می شود، توضیح جامعی از این اکوسیستم خواهد بود.

محصولات محیط زیست جکو
محصولات محیط زیست جکو

این برند با وجود شخصیت آفرود شهری خود، متعهد به ساخت یک اکوسیستم چندوجهی و بی‌حد و مرز آفرود با محوریت «سفر + سبک زندگی» است. Shawn Xu، مدیرعامل جکو، در کنفرانس انتشار اکوسیستم گفت: «ما آرزو داریم ارتباط ما با کاربران با خودروها شروع شود، اما فراتر از آن، سبک زندگی با نگرش های مختلف درباره برنامه های اوقات فراغت شخصی سازی شده را در بر گیرد، چراکه رابطه عمیق با کاربران، توسعه پایدار و بلندمدت برند را تضمین می کند.»

بدیهی است که فلسفه اکوسیستم جکو به طور جدایی ناپذیری با «کاربران» گره خورده است و هدف آن، غوطه ور کردن آن ها در لذت آفرود و کشف سبک های زندگی جدید است. با نگاهی به آینده، جکو به طور مداوم کاربران را از طریق برند و قدرت خلاقیت خود توانمند می کند. هر کاربر به سازنده و اشتراک‌گذار اکوسیستم جکو تبدیل می‌شود و به طور مشترک در تولید نقش ایفا می کند، به اشتراک می‌گذارد، برنده می‌شود و در نتیجه، کاربر و برند با هم رشد می‌کنند.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.