هیوندای سانتا کروز 2025 ؛ پیکاپ به روز شده با یک چهره شجاع

هیوندای سانتا کروز ۲۰۲۵ با نمای جلویی بازطراحی شده و فضای داخلی مدرن تر به بازار خواهد آمد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، هیوندای با آخرین بازنگری خط تولید خود و پیکاپ سانتا کروز را در ردیف توسعه قرار داده است. سانتا کروز با توجه به شاسی بلند توسان به روز شده، در جاده های عمومی مشاهده شده که نشان دهنده به روز رسانی های قابل توجهی است که هدف آن رقابتی نگه داشتن آن با ماوریک فورد و هوندا ریج لاین است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

هیوندای به سانتا کروز حالت چهره جذاب تر و مربعی داده است که تکاملی در فلسفه طراحی پارامتریک این خودروساز است. تغییرات کلیدی شامل سپرهای بازطراحی شده و پیکربندی اصلاح شده چراغ های جلو و عناصر پارامتریک جدید است که زیبایی آینده نگرانه ای به خودرو می بخشد.

جلوپنجره که اکنون بزرگ تر و مستطیلی تر است، جزئیات بلوکی را به نمایش می گذارد که در ردیف های دقیق چیده شده اند و نمای جلویی برجسته تر را ایجاد می کنند. در حالی که کناره ها تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند، در قسمت عقب به جز طرح جدید چراغ های عقب تغییراتی حداقلی دیده می شود و الگوهای کاملاً جدیدی را در چرخ ها مشاهده می کنیم. علاوه بر این، دو رنگ جدید به این خودرو اضافه خواهند شد. سبز مات ظریف و متالیک قرمز که به جذابیت بصری خودرو می افزاید.

فضای داخلی تحت بازنگری کامل قرار خواهد گرفت و شبیه آخرین توسان است. یک کلاستر ۱۲.۳ اینچی و یک مالتی مدیا با اندازه یکسان در یک پانل منحنی قرار دارند که خدمات پخش BlueLink هیوندای پشتیبانی می کنند.
سایر به روز رسانی ها شامل دریچه های هوای تغییر یافته و کنسول مرکزی مدرن مجهز به شارژر بی سیم تلفن هوشمند و جا لیوانی است. اهرم دنده نیز به ستون فرمان منتقل شده است. پالت داخلی احتمالا یک طرح سه رنگ جدید با سایه های سبز، سیاه و خاکستری را نشان می دهد.

از نظر فناوری، سانتا کروز دارای ویژگی هایی مانند کروز کنترل هوشمند با توقف و حرکت، نمایشگر هد آپ (HUD)، اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم احراز هویت اثر انگشت است. همچنین انتظار می رود که ایمنی برای برآورده کردن معیارهای سخت گیرانه تر IIHS افزایش یابد.

مشخصات سانتا کروز

گزینه های پیشرانه فعلی برای سانتا کروز شامل یک موتور ۲.۵ لیتری چهار لیتری خطی با قدرت ۱۹۱ اسب بخار و یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. با این حال در مدل آینده یک موتور ۲.۵ لیتری توربو با قدرت ۲۸۱ اسب بخار وجود دارد که به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک دوکلاچه با شیفترهای پشت فرمان متصل شده است. سیستم چهار چرخ متحرک نیز در دسترس است، در حالی که یک سیستم تعلیق بار نیز به صورت استاندارد ارائه می شود.

مدل ۲۰۲۵ سانتا کروز احتمالاً در تریم های مختلفی از جمله SEL، SEL Activity Package، Night، XRT و Limited عرضه خواهد شد که طیف وسیعی از سلایق را برآورده می کند. علاقه مندان و خریداران بالقوه هیوندای می توانند منتظر رونمایی رسمی آن در ماه های آینده باشند.

۴.۱ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.