نسل جدید سانتافه؛ کراس اووری که به سمت آفرودی شدن می رود

سانتافه 2024
سانتافه ۲۰۲۴

سانتافه را باید یکی از محبوب ترین کراس اوورهای هیوندای و به طور کل، آسیایی دانست که حتا در بازار پرهیاهو و شلوغی همچون آمریکای شمالی نیز همواره آمار فروش و عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان داده است.

مدیران 777 مدیران 777

نسل جدید سانتافه چه سبک و سیاقی خواهد داشت؟

کمپانی هیوندای در حال انجام تست های جاده ای برای نسل جدید هیوندای سانتافه است. با توجه به پوشش استتاری بسیار سنگین خودرو، تشخیص چهره این خودرو کار دشواری است، اما در هر صورت زوایای کلی خودرو و فرم بدنه آن تا حدودی قابل تشخیص است. همه این موارد را باید در کنار نسل جدید آزرا یا همان هیوندای گرنجور قرار داد، چراکه آزرای جدید در واقع معرف زبان طراحی جدید هیوندای است که قطع به یقین در نسل جدید سانتافه نیز مورد استفاده و بهره برداری قرار خواهد گرفت‌.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
سانتافه 2024
سانتافه ۲۰۲۴

از پارامترهای شاخص در سبک جدید طراحی هیوندای می توان به جلوپنجره سرتاسری و بزرگ، چراغ های به هم پیوسته در جلو و عقب و همچنین خطوط صاف و فرم به نسبت جعبه ای در پیکره خودرو اشاره کرد. همچنین هیوندای پیش تر نیز از کانسپتی به نام ۷ رونمایی کرده بود که این خودرو نیز می تواند تا حدودی پیش درآمدی از نسل جدید سانتافه قلمداد شود.

تصاویر جاسوسی

سانتافه 2024
سانتافه ۲۰۲۴

در تصاویر جاسوسی از نمونه استتارشده، شاهد طراحی جعبه ای و همچنین شکل و شمایل خاص ستون C خودرو هستیم که ما را به یاد نسل جدید لندروور دیفندر می اندازد و همچنین به ما گوش‌زد می کند که احتمالاً با آفرودی ترین نسل سانتافه مواجه خواهیم بود. همچنین چراغ های جلو و عقب نیز احتمالاً به نسل جدید آزرا و مینی ون استارگیزر شباهت بی چون و چرایی خواهد داشت.

سانتافه 2024
سانتافه ۲۰۲۴

در هر صورت، باید تا اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر باشیم و ببینیم بالاخره شکل نهایی نسل جدید سانتافه چگونه خواهد بود. لازم به ذکر است که این خودرو با مدل ۲۰۲۴ به مشتریان عرضه خواهد شد.

رضا صفرآبادی فراهانی

پایگاه خبری اسب بخار

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.