هیوندای i30 فیس لیفت N-Line رونمایی شد

هیوندای i30 N-Line

شرکت «هیوندای»، چند روز مانده به شروع نمایشگاه ژنو، تریم “N-Line” از مدل های هاچ بک، فست بک و واگن i30 را رونمایی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

تریم N-Line برای اولین بار است که در مدل لانگ روف واگن استفاده می شود. مدل فیس لیفت هیوندای i30 طراحی جذاب تری دارد. در قسمت جلو طراحی جدید چراغ ها و جلوپنجره را شاهد هستیم. لامپ های روشنایی روز با ظاهر Vشکل طراحی شده اند و جلوپنجره نیز از الگوی مشبک بهره می برد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
هیوندای i30 N-Line

همان طور که از یک خودروی فیس لیفت انتظار می رفت، در نمای کناری خودرو تغییر خاصی صورت نگرفته است. رینگ های هیوندای i30 N Line نیز به روزرسانی شده و در ابعادی بین ۱۶ تا اینچ با ظاهر متفاوت قابل سفارش است.

هیوندای i30 N-Line

در قسمت عقب نیز برای چراغ ها طراحی جدیدی درنظر گرفته شده و از لامپ Vشکل، همانند چراغ های جلو، استفاده شده است. رنگ های جدیدی نیز برای بدنه در نظر گرفته شده که شامل دارک نایت، قرمز سانست و برنز می شود.

کابین

هیوندای i30 N-Line

درون کابین تغییرات چندانی صورت نگرفته و فقط شاهد خروجی های جدید سیستم تهویه هستیم. برای تودوزی کابین رنگ های متفاوتی درنظر گرفته شده و امکان سفارش پوشش چرمی و پارچه ای با هشت رنگ مختلف برای صندلی ها وجود دارد.

هیوندای i30 N-Line

تغییرات مهم تر کابین شامل نصب نمایشگر ۷ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی و نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی می شود. سیستم سرگرمی از اپل کارپلی و اندروید اتو نیز پشتیبانی می کند.

ویژگی های ایمنی

هیوندای i30 N-Line

هیوندای i30 فیس لیفت از نظر ایمنی نیز بهبود یافته و اکنون از ویژگی هایی همچون راهنمای ماندن در خط، هشدار خروج از خط، راهنمای تصادف از عقب و مانیتورینگ نقطه کور بهره می برد.

ویژگی های فنی هیوندای i30 N-Line

هیوندای i30 N-Line

مهندسان هیوندای زیر کاپوت i30 N-Line تغییراتی ایجاد کرده اند تا پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر خودرو اکنون ۱۱۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این پیشرانه با سیستم مایلد هیبرید ۴۸ ولتی نیز قابل سفارش است. دو انتخاب انتقال قدرت با جعبه دنده ۶ دنده دستی یا ۷ دنده دوکلاچه اتوماتیک جدید نیز پیش روی مشتریان است.

هیوندای i30 N-Line

 به جای پیشرانه ۱٫۴ لیتری توربوشارژ، اکنون از پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با ۱۵۸ اسب بخار قدرت و ۲۵۳ نیوتن متر گشتاور استفاده شده است. این پیشرانه قابلیت هماهنگی با دو پیشرانه ذکرشده را دارد. هیوندای اکنون مدل دیزلی i30 را نیز عرضه می کند.

هیوندای i30 N-Line

این مدل با پیشرانه ۱٫۶ لیتری عرضه می شود که، در صورت هماهنگی با جعبه دنده دستی، ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور و در صورت هماهنگی با جعبه دنده دوکلاچه، ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با سفارش مدل های هاچ بک و فست بک با پیشرانه ۱٫۵ لیتری، سیستم تعلیق و فرمان اسپرت تری برای خودرو در نظر گرفته می شود تا هندلینگ بهبود یابد. هیوندای i30 فیس لیفت به زودی در نمایشگاه ژنو به نمایش درمی آید.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.