نیسان کیکس ۲۰۲۱ با ظاهر و فناوری های جدید رونمایی شد

نیسان کیکس 2021

«نیسان کیکس» برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و اکنون، پس از گذشت ۴ سال، به روزرسانی قابل توجهی را در طراحی خود تجربه کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

شرکت «نیسان» به تازگی از مدل جدید کراس اوور ساب کامپکت کیکس در بازار تایلند رونمایی کرده است. این خودرو اولین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان محصول جایگزین «جوک» در بازار آمریکا رونمایی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نیسان کیکس 2021

اکنون مدل جدید کیکس در بازار تایلند با ظاهر و فناوری جدید رونمایی شده است. افزون بر چهره جذاب و اسپرت خودرو، شاهد اضافه شدن فناوری e-Power به پیشرانه نیسان کیکس نیز هستیم.

پیشرانه

فناوری e-Power از یک موتور الکتریکی در چرخ های جلو و پیشرانه ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر تشکیل شده است.

نیسان کیکس 2021

موتور الکتریکی EM57، که چرخ های جلو را به حرکت درمی آورد، ۱۲۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی توسط بسته باتری ۱٫۵۷ کیلووات ساعتی تأمین می شود. با این وجود، برخلاف پروسه شارژ باتری به وسیله درگاه شارژ، پیشرانه ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر بنزینی وظیفه بازیابی انرژی باتری ها را برعهده دارد. این پیشرانه ۷۹ اسب بخار قدرت تولید می کند. در واقع، نیسان کیکس از فناوری بازیابی داخل سیستم با سوخت گیری مجدد بهره می برد.

نیسان کیکس 2021

افزون بر فناوری جدید پیشرانه، ظاهر نیسان کیکس ۲۰۲۱ نیز بر مبنای جدیدترین زبان طراحی شرکت به روزرسانی شده است. جلوپنجره از طراحی Vشکل بهره می برد و چراغ ها به صورت کشیده طراحی شده اند. همچنین قاب تیره ای برای جلوپنجره و چراغ های مه شکن درنظر گرفته شده که بر جذابیت چهره کیکس می افزایند. تاکنون جزییاتی در رابطه با قیمت و امکان عرضه نیسان کیکس ۲۰۲۱ در سایر بازارهای جهانی منتشر نشده است.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.