نسخه مخصوص Noire از بوگاتی شیرون معرفی شد

بوگاتی شیرون noire
هرجا صحبت از ابَرخودروهای سریع و گران قیمت باشد، نام «بوگاتی» در آن فهرست می درخشد. خریداران خودروهای بوگاتی عمدتاً ثروتمندانی هستند که پیش از موعد رسمی معرفی محصولات جدید شرکت، سفارش گذاری می کنند.
پس از معرفی تک نمونه La Voiture Noire، بوگاتی با بازخوردهای مثبت فراوانی رو به رو شد، تاجایی که به تازگی دو نسخه جدید از شیرون را با رنگ تیره معرفی کرده است. این دو مدل “Noire Sportive” و “Chiron Noire Élégance” نام دارند. مدل لوکس Chiron Noire Élégance از بدنه تیره رنگ فیبرکربن خالص بهره می برد. حتا کالیپرهای ترمز هم با رنگ تیره تولید شده اند و زیر رینگ های مخصوص Caractère قرار گرفته اند.
بوگاتی شیرون noire
زه C شکل قرارگرفته روی بدنه از جنس آلومینیوم مات ساخته شده و بر جذابیت بدنه می افزاید. کابین خودرو نیز با رنگ مشکی مزین شده و در بخش های مختلف کابین از نشان Noire استفاده شده است. نسخه Chiron Noire Sportive با بدنه فیبرکربنی تیره مات تولید شده است. قسمت های دیگری همچون خروجی اگزوز، رینگ ها، جلوپنجره و باله عقب نیز رنگ مشکی دارند. فارغ از سفارش هر یک از دو مدل، پیشرانه ۸ لیتری ۱۶ سیلندر با ۴ توربوشارژ در خودروها نصب است. این پیشرانه ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۹۳ نیوتن متر گشتاور دارد. تیراژ تولید این دو مدل به ۲۰ دستگاه محدود شده و عرضه آن از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز می شود. هر کدام از این مدل ها دارای قیمت پایه ای ۳,۳۰۵,۴۴۵ دلار هستند.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.