مرسدس بنز A 45 S تیونینگ پوسایدن رونمایی شد

مرسدس بنز A 45 S

«مرسدس بنز AMG A 45 S»، در حالت استاندارد، هاچ بکی قدرتمند محسوب می شود. با این حال، تیونر «پوسایدن» (Posaiden) بسته قدرتی جدیدی را برای این خودرو معرفی کرده که عملکرد آن را به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

مدیران 777 مدیران 777

تیونر پوسایدن، مرسدس بنز A45 S تقویت شده خود را با کد RS 525 معرفی کرده است. پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ A45 در حالت استاندارد، ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
مرسدس بنز A 45 S

با نصب بسته قدرتی تیونر، قدرت پیشرانه به رقم شگفت انگیز ۵۱۸ اسب بخار (۵۲۵ PS) و گشتاور آن به ۶۰۰ نیوتن متر رسیده است. با درنظر گرفتن حجم کم پیشرانه ۴ سیلندر خودرو، چنین ارقامی بسیار قابل تحسین هستند. پوسایدن با تعویض توربوشارژر با نمونه ای قدرتمندتر و به روزرسانی سیستم نرم افزاری موفق به افزایش قدرت چشمگیر پیشرانه شده است.

مرسدس بنز A 45 S

واحد کنترل جعبه دنده AMG Speedshift نیز به روزرسانی شده و در نتیجه آن، اکنون سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها در مدت زمان ۳٫۴ ثانیه انجام می گیرد. بیشینه سرعت نیز به ۳۲۴ کیلومتر بر ساعت می رسد که تاکنون برای یک خودروی هاچ بک رقمی دور از ذهن به نظر می رسید.

مرسدس بنز A 45 S

به گفته تیونر، مهندسان شرکت به دنبال عرضه بسته قدرتمندتر با عنوان «پلاس» هستند. برای خریدارانی که چنین قدرتی برای آن ها مناسب نیست، بسته دیگری با قدرت کم تر درنظر گرفته شده است. در این بسته تمرکز روی مپ کردن سیستم نرم افزاری خودرو گذاشته شده است.

مرسدس بنز A 45 S

در نتیجه، قدرت به ۴۶۵ اسب بخار و گشتاور به ۵۶۰ نیوتن متر می رسد. صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در این مدل به ۳٫۸ ثانیه و بیشینه سرعت به ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت می رسد. تیونر آلمانی پوسایدن درنظر دارد در آینده نزدیک، بسته قدرتی خود را برای تمامی مدل های خانواده ۴۵ مرسدس بنز عرضه کند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.