فولکس واگن اطلس کراس اسپرت ۲۰۲۰ رونمایی شد

فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
«فولکس واگن» به تازگی از خودروی «اطلس کراس اسپرت» به عنوان نمونه ای کوتاه تر، کم ارتفاع تر و اسپرت تر از کراس اوور اطلس، رونمایی کرده است. از نظر ابعاد، اطلس کراس ۷٫۱ سانتی متر کوتاه تر و ۵٫۸ سانتی متر کم ارتفاع تر از مدل کنونی اطلس است. با این وجود، فاصله طولی بین محورها (ویل بیس) بدون تغییر باقی مانده است. بنابراین، برای سرنشینان به میزان ۳۱۶۵ لیتر فضا وجود دارد و فضای بار عقب به ۱۱۴۱ لیتر می رسد.
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
با خواباندن ردیف دوم صندلی های عقب، فضای بار به ۲۲۰۳ لیتر می رسد. به گفته «اسکات کیو»، مدیرعامل فولکس واگن آمریکا: «پس از موفقیت شاسی بلند هفت نفره اطلس، فرصت مناسبی دیدیم تا مدل پنج نفره جدیدی را با طراحی جذاب و فضای بار مناسب معرفی کنیم. با اطلس کراس وارد این سگمنت پرطرف دار خواهیم شد و سیستم های ایمنی خارق العاده فولکس واگن، سیستم های راهنمای راننده، طراحی و ارزش را ارائه خواهیم داد.»
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
با بهره گیری از ستون عقب خمیده، فولکس واگن اطلس کراس دارای طراحی شناوری است. در قسمت عقب از چراغ های جدید استفاده شده و یک زه کرومی دو چراغ را به هم متصل می کند. سپر عقب نیز بدون تغییر باقی مانده است. در بخش های عقب و در نمای کناری خودرو از زه های کرومی استفاده شده که ظاهر اسپرت تری به آن می بخشد. در تریم R-Line، سپر برجسته تر به همراه تریم کرومی و مشکی با رینگ های ۲۱ اینچی آلومینیومی موجود خواهند بود.
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
درمجموع می توان اطلس کراس اسپرت را مدلی اسپرت از فولکس واگن اطلس محسوب کرد. درون کابین، از فرمان جدید استفاده شده و پوشش رنگی در رودری ها و صندلی ها دیده می شود. ویژگی های جدیدی همچون سیستم شارژ وایرلس نیز در خودرو استفاده شده است. خریداران می توانند ویژگی هایی همچون گرم کن فرمان و صندلی های عقب، سیستم تهویه صندلی های جلو، آفتاب گیرهای عقب و سیستم صوتی حرفه ای با ۱۲ بلندگو را نیز سفارش بدهند.
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
درمجموع هشت تریم برای فولکس واگن اطلس کراس قابل سفارش است که شامل S، SE، SE w/Tech، SE w/Tech R-Line، SEL، SEL R-Line، SEL Premium و SEL Premium R-Line می شود. ویژگی های جدیدی هم برای سیستم اتصال به نرم افزار موبایل درنظر گرفته شده که تا پنج سال هزینه ای نخواهند داشت. ویژگی هایی همچون روشن و خاموش کردن خودرو، باز کردن و قفل کردن درها، بوق زدن، روشن کردن چراغ ها، پیدا کردن آخرین مکان پارک خودرو و چک کردن برخی ویژگی های خودرو همچون میزان سوخت، مسافت طی شده، شیشه ها و درها از راه دور میسر خواهد شد.
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
سیستم هات اسپات اینترنت خودرو نیز امکان اتصال به اینترنت را برای چهار نفر به صورت همزمان فراهم می آورد و اینترنت ۴G LTE را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. در بخش سیستم های کمک راننده، دو ویژگی جدید به خودرو اضافه شده است؛ راهنمای ترافیک و شناسایی علائم ترافیکی. در ویژگی اول، با استفاده از دوربین های جلو و رادار، فاصله با خودروی جلویی حفظ می شود و با سیستم کروزکنترل فعال و ماندن در خط هماهنگی دارد. در ویژگی دوم نیز علائم ترافیکی سرعت، سبقت ممنوع، هشدار مدرسه و … نمایش داده می شود.
فولکس واگن اطلس کراس اسپرت 2020
در بحث فنی، دو پیشرانه برای فولکس واگن اطلس کراس اسپرت درنظر گرفته شده است. پیشرانه ۲۷۶ اسب بخاری ۶ سیلندر و پیشرانه ۲۳۵ اسب بخاری ۴ سیلندر توربوشارژ TSI. هر دو پیشرانه با جعبه دنده ۸ دنده اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک ۴Motion عرضه می شوند. افزون بر این، پیشرانه ۶ سیلندر خودرو با بهره گیری از بسته V6 Towing Package، توانایی کشندگی بار ۲۲۶۸ کیلوگرم را خواهد داشت. قیمت فولکس واگن اطلس کراس اسپرت پیش از معرفی رسمی آن در بهار سال آینده مشخص خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.