آئودی TT RS با تیونینگ ABT معرفی شد

آئودی TT RS
تیونر “ABT” در تقویت و به روزرسانی ظاهری خودروهای گروه «فولکس واگن» تبحری خاص دارد. ABT این بار به سراغ جدیدترین مدل از آئودی “TT RS” رفته و بسته تقویتی جدیدی را برای این خودرو درنظر گرفته است. هر کدام از نمونه های آئودی TT RS با پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۵ سیلندر توربوشارژ از کارخانه خارج می شوند. این پیشرانه قدرتمند قادر به تولید ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ نیوتن متر گشتاور است.
آئودی TT RS
با این تفاسیر، نخستین چالش ABT، افزایش قدرت پیشرانه TT RS بوده است تا قدرتی بیش تر از حالت استاندارد تولید کند. با نصب ECU منحصر به فرد توسط ABT، اکنون قدرت آئودی TT RS به ۴۵۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۵۲۸ نیوتن متر افزایش یافته است. با وجود عدم ایجاد تغییر در اجزای داخلی پیشرانه، آئودی TT RS تنها با تغییر ECU به قدرت خارق العاده ای دست یافته است. تیونرABT به منظور افزایش صدای پیشرانه، کیت اگزوز مخصوصی را برای TT RS درنظر گرفته است که به جای دو خروجی اگزوز تکی، از دو خروجی اگزوز دوگانه بهره می برد.
آئودی TT RS
این اگزوزها از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده اند. برای جذابیت بیش تر بدنه نیز، دو انتخاب رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی با پوشش تیره مات و یا براق درنظر گرفته شده است. بادشکن جلو، دیفیوزر عقب و بالچه های روی سپر جلو همگی از جنس فیبرکربن ساخته شده اند و ظاهر جذابی دارند. تمامی خودروهای ABT دارای گارانتی ۴ ساله با ۱۶۰ هزار کیلومتر مسافت هستند.
ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.