آئودی RS5 کوپه و اسپرت بک معرفی شدند

آئودی RS5
بخش خودروهای اسپرت «آئودی» با معرفی دو مدل RS5 کوپه و اسپرت بک سال را به پایان می رساند. این دو مدل نیز همانند خودروهای A5 و S5 و مدل های فنی مشابه A4، S4 و RS4 Avant از طراحی به روزرسانی شده بهره می برد.
آئودی RS5
بزرگ ترین تغییرات در قسمت جلو انجام گرفته و جلوپنجره عریض تر شده است. فرم چراغ ها نیز تغییر یافته و از لامپ های LED ماتریکس بهره می برد. در قسمت بالای جلوپنجره نیز همانند مدل کلاسیک کواترو ۱۹۸۴، چند ورودی هوا قرار گرفته است. رکاب های جانبی و دیفیوزر تیره در قسمت عقب نیز از ویژگی های ظاهری جدید خودرو هستند.
آئودی RS5
خریداران می توانند مدل جدید RS5 را در دو رنگ جدید آبی توربو و قرمز تانگو سفارش دهند. سقف خودرو از جنس فیبرکربن پلاستیکی ساخته شده و وزن آن را ۴ کیلوگرم کاهش داده است. مدل های جدید آئودی RS5 با رینگ های ۱۹ اینچی در حالت استاندارد عرضه می شوند؛ اما رینگ های ۲۰ اینچی نیز به عنوان آپشن موجود هستند.
آئودی RS5
پشت رینگ ها، کالیپرهای ترمز استیل استاندارد قرار گرفته و ترمزهای کربن سرامیکی نیز به عنوان آپشن قابل سفارش هستند. درون کابین، اولین تغییر نصب نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی سیستم سرگرمی است. نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی به همراه کاکپیت مجازی نیز به عنوان آپشن قابل سفارش خواهد بود.
آئودی RS5
با وجود این که خانواده S5 آئودی از نظر فنی به روزرسانی شده اند، اما آئودی RS5 بدون تغییر باقی مانده است. این مدل از پیشرانه ۲٫۹ لیتری تویین توربو ۶ سیلندر با ۴۴۴ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
آئودی RS5
مدل های آئودی RS5 تنها در ۳٫۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و بیشینه سرعت آن ها به ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. عرضه آئودی RS5 به زودی در اروپا و با قیمت پایه ای ۸۳٫۵۰۰ یورو در آلمان آغاز می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.