آئودی RS Q8 در لس آنجلس معرفی شد + آلبوم تصاویر

آئودی RS Q8
«آئودی» در ماه های اخیر بسیار پرکار بوده و پس از معرفی SQ8، اکنون مدل “RS Q8” را در لس آنجلس معرفی کرده است. این خودرو که سریع ترین شاسی بلند پیست نوربرگ رینگ محسوب می شود (با زمان ۷:۴۲٫۲۵۳)، قوی ترین خودروی سری Q نیز به شمار می رود. این سومین شاسی بلند در سری RS پس از RS Q3 و RS Q3 اسپرت بک است.
آئودی RS Q8
همانند RS6 آوانت و RS7 اسپرت بک، آئودی RS Q8 نیز از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با سیستم مایلد هیبرید با ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. شاسی بلند عضلانی جدید آئودی در مدت زمان ۳٫۸ ثانیه از سرعت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. با این تفاسیر، این خودرو تنها دو صدم ثانیه از لامبورگینی اوروس کندتر است.
آئودی RS Q8
سرعت گیری صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز در ۱۳٫۷ ثانیه انجام می گیرد و سرعت نهایی به ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت می رسد. آئودی Q8 با حالت کوپه ای خود یکی از شاسی بلندهای جذاب محسوب می شود؛ اما مدل RS با بهره گیری از ورودی های هوای بزرگ در قسمت جلو و خروجی های اگزوز بیضی در عقب، پا را فراتر گذاشته است.
آئودی RS Q8
این خودرو با رینگ های ۲۲ اینچی و بزرگ ترین لاستیک های استاندارد در خودروهای آئودی عرضه می شود. این لاستیک ها ابعاد ۴۰/۲۹۵ دارند و انتخاب رینگ های ۲۳ اینچی نیز موجود است. پشت رینگ های آلومینیومی بزرگ، دیسک ترمزهای آپشنال سرامیکی با اندازه ۱۷٫۳ اینچ در جلو و ۱۴٫۶ اینچ در عقب قرار گرفته است.
آئودی RS Q8
مدل RS Q8 از سیستم فرمان پذیری چهار چرخ بهره می برد. در مقایسه با مدل معمولی Q8، RS در قسمت جلو ۱۰ میلی متر و در قسمت عقب ۵ میلی متر عریض تر است. در قسمت عقب نیز یک باله عقب قرار گرفته تا نیروی داون فورس بیش تری تولید کند. قسمت های مختلفی از جمله جلوپنجره و ورودی های هوا با رنگ تیره مزین شده اند.
آئودی RS Q8
درون کابین، آئودی از صندلی های اسپرت با پوشش چرمی و آلکانترا استفاده کرده است. کابین خودرویی که در عکس ها دیده می شود، از صندلی های اسپرت RS با پوشش چرم والکُنا و طراحی مشبک بهره می برد.
آئودی RS Q8
نمایشگر مخصوص RS در پنل میانی قرار گرفته و نمایشگر هدآپ نیز به صورت آپشنال قابل سفارش خواهد بود. آئودی RS Q8 از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ در اروپا عرضه می شود. قیمت این خودرو در آلمان از ۱۲۷٫۰۰۰ یورو آغاز می شود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.