چری آریزو5 فیس لیفت به بازار می آید + تصاویر

چری آریزو5 فیس لیفت به بازار می آید + تصاویر
به تازگی برخی رسانه های چینی، تصاویر جاسوسی چری آریزو۵ فیس لیفت را منتشر کرده اند. این خودرو به نام آریزو EX شناخته می شود و احتمالا از چند ماه دیگر وارد بازار جهانی می شود. احتمال دارد که بعد از عرضه رسمی آریزو۵ جدید در بازار چین، این خودرو نیز توسط مدیران خودرو به بازار بیاید.

مدیران 777 مدیران 777

چری آریزو۵ فیس لیفت از نظر طراحی بیرونی تغییر خاصی را نداشته و تنها در بخش جلو و کمی در عقب به روزتر شده است. اما در بحث طراحی داخلی آریزو۵ فیس لیفت و یا همان آریزو EX، تغییرات قابل توجهی را داشته به طور کامل به روز شده است. داشبورد این نسخه از آریزو۵ شباهت زیادی به آریزو۶ دارد و نشان می دهد که کمپانی چری سبک جدید طراحی را برای کابین خودروهایشان در پیش گرفته است. استفاده از فناوری های جدید و صفحات لمسی گویا به اصولی برای طراحان چری تبدیل شده و حال آریزو۵ فیس لیفت هم سیستم تهویه لمسی دارد. از نظر طراحی صفحه آمپر، تریم داخلی داشبورد و تزئینات کابین، چری آریزو۵ بسیار پخته تر از قبل به نظر می رسد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آن طور که به نظر می رسد، کمپانی چری در بحث فنی هنوز تغییری را برای محصولاتش جدیدش انجام نداده و همچنان از همان موتور ۱.۵ لیتری استفاده می کند. طبق اطلاعات به دست آمده، پیشرانه ۱.۵ لیتری آریزو۵ فیس لیفت تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در نسخه تنفس طبیعی می تواند حدود ۱۱۶ اسب بخار قدرت داشته باشد. نمونه های توربو آن هم می توانند قدرتی حدود ۱۴۸ تا ۱۵۴ اسب بخار را داشته باشند. اطلاعاتی دیگر هم خبر از این می دهند که جعبه دنده اتوماتیک چری آریزو۵ فیس لیفت همان CVT هفت سرعته است و برخی احتمال می دهند که برای خودرویی چون آریزو۶ به جعبه دنده CVT با قابلیت تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته مجهز شود.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.