بررسی تویوتا لندکروزر پرادو
در قسمت نهم فصل پنجم اسب بخار شما را به تماشای بررسی و مقایسه دو نسل تویوتا لندکروزر پرادو دو درب (سه درب) دعوت می کنیم. همچنین برای بخش بررسی های کوتاه، معرفی و تست فولکس واگن بیتل را برای مخاطبان عزیز آماده نموده ایم.
در این قسمت از فصل پنجم اسب بخار به رسم قسمت هم قبل ابتدا به سراغ بخش «راننده خوب» می رویم و قرار است تا یکی از مهم ترین موارد نگهداری خودرو را با هم مرور کنیم. در بخش اصلی برنامه به سراغ تست و بررسی تویوتا لندکروزر پرادو J120 و J150 دو درب می رویم و نمونه های ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر این شاسی بلندهای آفرودی را به برنامه اسب بخار آورده ایم. شما در این بررسی می توانید با معایب و مزایای نمونه دو درب تویوتاهای پرادو ۴ سیلندر آشنا شوید و ببنید که تا چه حد این شاسی بلندهای ژاپنی نه چندان قوی می توانند برای استفاده های مختلف کارآمد باشند.
پس از این بخش، به تماشای معرفی و بررسی مختصر یکی از اسپرت ترین و نوستالژیک ترین فرزندان فولکس واگن در ایران و بازار جهانی خواهیم نشست. فولکس واگن بیتل کانورتیبل که با پیشرانه دو لیتری توربو TSI دویست اسب بخاری به ایران آمده است، مهمان ویژه قسمت نهم فصل پنجم اسب بخار بوده و می خواهیم تا بیشتر با این خودروی اسپرت آلمانی آشنا شویم.
در نهایت بعد از اتمام این بخش ها، نگاهی به اتفاق های اخیر بازار خودروی کشور می اندازیم و برخی خبرهای مهم چند روز گذشته را با هم مرور خواهیم کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

توجه داشته باشید که پایگاه خبری اسب بخار در قالب فصل چهارم ویدیوهای تست و بررسی خود، قسمتی را برای تویوتا لندکروزر پرادو J150 چهار درب (پنج درب) تهیه و منتشر نموده بود. برای همین شما مخاطبان این برنامه می توانید برای آشنایی بیشتر با خودروی نام برده، ویدیوی تست و بررسی تویوتا پرادو J150 را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.
 
ویدیوی شتاب فولکس واگن بیتل کانورتیبل
ویدیوی شتاب تویوتا لندکروزر پرادو J150 چهار درب شش سیلندر
ویدیوی شتاب تویوتا لندکروزر پرادو J150 دو درب
ویدیوی شتاب تویوتا لندکروزر پرادو J120 دو درب ۴ سیلندر

 
گالری تصاویر تویوتا لندکروزر پرادو

 
گالری تصاویر فولکس واگن بیتل

 
گالری تصاویر پشت صحنه قسمت نهم
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.