قسمت ششم فصل پنجم اسب بخار
در قسمت ششم فصل پنجم اسب بخار به سراغ یکی از فرهنگ های ترافیکی رفته ایم و در ادامه، هیوندای سوناتا هیبرید LF را مورد بررسی و معرفی قرار داده ایم. همچنین در بخش بررسی کوتاه نیز، به موتورسیکلت برقی ES2 پرداخته ایم که یکی از پرفروش ترین اسکوترهای برقی بازار کشور به حساب می آید.
در این برنامه به تفاوت های اصلی هیوندای سوناتا هیبرید LF مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ می پردازیم و با برخی ویژگی های فنی و امکاناتی آن آشنا می شویم. مروز نکات مهم در خصوص رانندگی با خودروهای هیبریدی و نگهداریشان، از جمله موارد نمایش داده شده در قسمت ششم فصل پنجم اسب بخار است.
همچنین در بخش بررسی های کوتاه، موتورسیکلت برقی (اسکوتر برقی) کویر ES2 حضور دارد و قرار است تا با برخی نکات پنهان این وسیله نقلیه جدید آشنا شویم.
لازم به ذکر است که با توجه به عدم هماهنگی خودروهای هیبرید با تست های نفوذ صدا متعارف و داشتن تست های دسی بل ۸ مرحله ای، هیوندای سوناتا هیبرید نیز در فهرست تست نفوذ صدا اسب بخار جای نمی گیرد و نتایج بررسی های آزمایشگاهی آن در فضای وب موجود است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
گالری تصاویر هیوندای سوناتا هیبرید

لازم به ذکر است که در حال حاضر، امکان دانلود و تماشای قسمت های قبلی اسب بخار از طریق بستر آپارات، فیلیمو و یوتیوب فراهم است.
پایگاه خبری اسب بخار
تصاویر: عرفان حمیدی

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.