فعالیت مجدد نمایندگی مرکزی ستاره ایران با عرضه مرسدس بنز E200 + ویدیو

مرسدس بنز E200

روز گذشته (۲۰ بهمن ۱۳۹۸) طی مراسمی نمایندگی مرکزی ستاره ایران، فعالیت مجدد خود را با عرضه رسمی مرسدس بنز E200 آغاز کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

روز گذشته خبرنگار پایگاه خبری «اسب بخار» در گذر از خیابان مطهری تهران، با حضور E200های جدید در نمایندگی شرکت ستاره ایران مواجه شد و برای همین گزارشی را از این مراسم تهیه نمود. آن طور که مشخص است با توجه به آغاز فرایند ترخیص خودروهای مانده در گمرک، مرسدس بنزهای E200 سفارش ایران از گمرک ترخیص شده و حالا با تیپ های مختلف و مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ قدم در نمایندگی های این شرکت گذاشته است. مرسدس بنز E جدید با اتاق W213 در بازار جهانی شناخته می شود و با مدل ۲۰۱۷ معرفی شده است. این خودرو پیش از آغاز تحریم ها و بسته شدن درب های گمرک، با تیراژ بسیار محدود وارد بازار ایران شد. اما حال نسخه های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شرکت ستاره ایران بعد از مدت ها فرایند ترخیص از گمرک را پشت سر گذاشته اند و با حضورشان در بازار، باعث می شوند تا تنوع تیپ ها و نسخه های E200 در ایران افزایش پیدا کند.

در مراسم آغاز به کار دوباره نمایشگاه مرکزی شرکت ستاره ایران مهمانان ویژه ای از حوزه اقتصاد و صنعت خودرو حضور داشتند. این مراسم با معرفی و نمایش نسخه های مختلف E200 با حضور مدیرعامل شرکت ستاره ایران برگزار شد.

نگاهی به مرسدس بنز E200 سفارش ایران:

شرکت ستاره ایران در سال ۱۳۹۶ فرایند سفارش گذاری رسمی E200 اتاق W213 را انجام داد و دایملر و مرسدس بنز نیز، سفارش های این شرکت را بر اساس شرایط ایران تولید کردند. با ارسال این خودروها به ایران، قوانین جدید برای خودروهای وارداتی مصوب شد و از سویی به ناگاه درب های گمرک برای ترخیص هر خودرویی بسته گردید. حال بعد از مدت ها به دستور قضایی امکان ترخیص خودروهایی که با ثبت سفارش و بدون تخلف به گمرک آمده اند، صادر شده و برای همین E200ها فرصت حضور در خیابان های کشور را پیدا کرده اند. ترخیص مرسدس بنزهای E200 ستاره ایران باعث شد تا بالاخره مدل ۲۰۱۸ این خودرو به کشور بیاید.

پیش از آغاز تحریم ها قرار بود تا در تابستان ۹۷، محصولات مرسدس بنز از جمله E200 در خط تولید «تاپ خودرو» (ایران خودرو) به صورت SKD مونتاژ شوند و بار دیگر مانند دهه ۸۰ شمسی، خودروهای سواری بنز به صورت مونتاژی به دست مشتریان ایرانی برسد.

مرسدس بنز E200 اتاق W213 با مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به پیشرانه دو لیتری توربو و GDi مجهز است و ۱۸۱ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک توان این پیشرانه را به چرخ های عقب E200 انتقال می دهد و می تواند در ۷٫۷ ثانیه سرعت این سدان لوکس را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. E200 مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ این امکان را دارد تا به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد. برای سبک سازی سازه کلاس E اتاق W213 از قوطی های یک پارچه آلومینیومی استفاده شده و برای همین در کنار افزایش ایمنی، تا حد چشم گیری وزن این اتاق منطقی و مناسب گردیده است.

در حال حاضر نمایشگاه مرکزی ستاره ایران در خیابان مطهری تهران، نسخه های مختلف E200 مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را با تجهیزات و ویژگی های گوناگون به فروش می رساند. در تیپ های مختلف این سدان لوکس آلمانی می توان امکانات زیر را مشاهده نمود:

تریم داخلی چرم طبیعی

تریم داخلی چرم و جیر

تزیینات چوبی / گرانیتی / پیانویی / فیبر کربنی / نقره ای داشبورد و رودری ها

۹ کیسه هوا

ترمز پارک برقی

سنسور نور و باران

درب صندوق برقی

سنسور پارک جلو و عقب

رینگ های اسپرت عادی و AMG

پرده شیشه های عقب

سیستم صوتی حرفه ای

دوربین ۳۶۰ درجه

رادار جلو

رادار خطی

دوربین ثبت وقایع

سامانه SOS فعال در ایران

سقف پانورامیک

صندلی های جلوی برقی با حافظه

ماساژور صندلی های جلو

گرمکن و سردکن صندلی های جلو

گرمکن صندلی های عقب

رانندگی خودکار

استارت دکمه ای

چراغ های هوشمند جلو

تابلو خوان

کروز کنترل هوشمند

رادار خطی و نقطه کور

سامانه پیشگیری از تصادف

ساعت آنالوگ بنز

تهویه اتوماتیک سه گانه

موس وسط لمسی

سیستم تعلیق هوشمند

سامانه کنترل پایداری و مدیریت پایش

لازم به ذکر است که E200های موجود در نمایندگی مرکزی ستاره ایران با سطح مختلف امکانات عرضه می شوند و در برخی تیپ های پایه حضور تعدادی از امکانات فوق دیده نمی شود. ستاره ایران این خودروها را دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می کند و مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم به نمایشگاه مرکزی این شرکت در خیابان مطهری نبش خیابان یوسفیان، ضمن بازدید از نمونه های مختلف E200 از شرایط فروش فوری آن ها مطلع گردند.

به گفته مدیران شرکت ستاره ایران در بحث خدمات پس از فروش و لوازم جانبی (اکسسوری) این شرکت فعالیت های جدیدی را با استانداردهای مرسدس بنز آغاز کرده و مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت از خدمات و لایف استایل مرسدس بنز استفاده نمایند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.