مشخصات سورن پلاس کد کلاس 57527 اعلام شد

مشخصات سورن پلاس کد کلاس 57527 اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو در طرح فروش اخیر خود سورن پلاس را با کد کلاس ۵۷۵۲۷ عرضه کرده است. حال مشخصات این تیپ سورن پلاس توسط ایران خودرو اعلام شده است.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر قیمت مصوب سورن پلاس با کد کلاس ۵۷۵۲۷ توسط ایران خودرو ۲۶۹ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان اعلام شده است. این خودرو از نظر امکانات رفاهی، مشخصات فنی و امکانات ایمنی مانند نسخه ۵۷۵۲۲ بوده و صرفاً در بحث استاندارد جدید چراغ و سیم کشی متفاوت با سایر نسخه های موجود در بازار است.

سورن پلاس کد کلاس ۵۷۵۲۷ استاندارد جدید چراغ روشنایی روز را دارد و در کنار روشن شدن دیلایت جلو، به صورت همزمان چراغ های عقب در قالب پوزیشن لایت روشن می شوند. این استاندارد برای اولین بار در سورن پلاس ایران خودرو اجرایی شده و برای همین به خاطر ساختار سیستم برق، متفاوت با نسخه های قبلی است و کد کلاس جدیدی برای آن تعریف شده است.

مشخصات امکانات سورن پلاس کد کلاس ۵۷۵۲۷

سورن پلاس با این کد کلاس به دو کیسه هوا، شیشه های عقب دودی، فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و EBD، زیر آرنجی جلو و عقب، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه از عقب، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، آینه های تاشو برقی گرمکن دار، رینگ آلومینیومی، چراغ روشنایی روز جلو و عقب، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، پشتی برقی صندلی های جلو و… مجهز است.

سورن پلاس به پیشرانه ۱۶۴۵سی سی EF7 مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۵۳ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده سورن پلاس از نوع ۵ سرعته دستی است و توان را به چرخ های جلوی این سدان اقتصادی و ملی می رساند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.