پورشه کاین 2024 ؛ پلاگین وحشی 730 اسب بخاری

پورشه کاین 2024

پورشه کاین ۲۰۲۴ یکی از قوی ترین پلاگین هیبریدهای دنیاست که ۷۳۰ اسب بخار در اختیار دارد تا در عرض ۳.۵ ثانیه شتاب‌گیری کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

کاین را می توان اولین کراس اوور پورشه در ایران دانست که از بدو ورودش تا امروز همچنان جذاب مانده است و رفته رفته با بسته ماندن راه واردات و محدودیت های موجود، جذاب تر هم می شود. به همین دلیل نسخه های جدیدتر و نسل های بعدی این خودرو هم برای بسیاری از علاقه مندان به خودرو در ایران حائز اهمیت است.

پورشه کاین ۲۰۲۴ هم بالاخره با پیشرانه توربو پلاگین هیبرید معرفی شد، که با کمک موتور برقی در نظر گرفته شده برایش ۷۳۰ اسب بخار در اختیار دارد.

طراحی ظاهری پورشه کاین ۲۰۲۴

پورشه کاین 2024

در نمای جلوی این خودرو شاهد این هستیم که چراغ های جلو از فرم انحنادار خود کمی خارج شده اند و خطوطی شکسته و زاویه دار جای آن انحنا را گرفته است.

با نگاهی به نمای عقب خودرو هم می بینیم که نسبت به نسخه ۲۰۲۲ چراغ های عقب به صورت کاملاً خطی پیوسته شده اند و سرتاسر آن ها یک‌دست و بدون برآمدگی شده است.

پورشه کاین 2024

درون کابین از یک طرح چرم و آلومینیوم برای داشبورد و رودری ها استفاده شده که توانسته است جلوه ویژه و متفاوتی به طراحی داخلی خودرو بدهد.

مشخصات فنی پورشه کاین ۲۰۲۴

پورشه کاین ۲۰۲۴ دارای یک موتور احتراقی ۴ لیتری ۸ سیلندر است که به کمک موتور برقی می تواند ۷۳۰ اسب بخار توان و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار هر چهار چرخ خودرو قرار دهد. باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده برای این خودرو این قابلیت را دارد در عرض ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ شود.

پورشه کاین 2024

علاوه بر پیشرانه به شدت قوی، سیستم تعلیق آداپتیو یا تطبیق پذیر جدیدی برای این خودرو نصب شده است که می تواند علاوه بر فراهم کردن یک سواری بسیاری نرم برای کاین ۲۰۲۴، سواری خشک همراه با هندلینگ بالا هم به آن هدیه دهد.

پورشه کاین 2024

حداکثر سرعت و زمان شتاب‌گیری کاین ۲۰۲۴ چه‌قدر است؟

زمان شتاب‌گیری از سرعت ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو فقط ۳.۵ ثانیه است و حداکثر سرعتش هم به ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

پورشه کاین 2024

منبع: Motor1.com

طراحی ظاهری پورشه کاین ۲۰۲۴ چگونه است؟

در نمای جلو شاهد این هستیم که چراغ های جلو از فرم انحنادار خود کمی خارج شده اند و خطوطی شکسته جای آن انحنا را گرفته است. با نگاهی به نمای عقب خودرو هم می بینیم که نسبت به نسخه ۲۰۲۲ چراغ های عقب به صورت کاملاً خطی پیوسته شده اند و سرتاسر آن ها یک‌دست شده است.

مشخصات فنی پورشه کاین ۲۰۲۴ چیست؟

پورشه کاین ۲۰۲۴ دارای یک موتور احتراقی ۴ لیتری ۸ سیلندر است که به کمک موتور برقی می تواند ۷۳۰ اسب بخار توان و ۹۵۰ نیوتن متر گشتاور را در اختیار هر چهار چرخ خودرو قرار دهد.

حداکثر سرعت و زمان شتاب‌گیری کاین ۲۰۲۴ چه‌قدر است؟

زمان شتاب‌گیری از سرعت ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت این خودرو فقط ۳.۵ ثانیه است و حداکثر سرعتش هم به ۲۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.