پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد + تصاویر

پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد

تیونر «منصوری» در راستای جدیدترین برنامه خود برای تیونینگ محصولات «پورشه»، به تازگی از شاسی بلند «کاین» خود رونمایی کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

تیونر منصوری در هفته جاری از قصد خود برای معرفی چند محصول تیونینگ شده از برندهای پورشه، «فراری» و «آئودی» خبر داد. اکنون پورشه کاین به عنوان اولین خودروی حاضر در برنامه تیونینگ منصوری رونمایی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد

 همانند کاردستی های منصوری که در گذشته شاهد بودیم، پورشه کاین این تیونر نیز از کیت بدنه تهاجمی و رنگ مخصوص بدنه بهره می برد. این خودرو، که در شعبه سوئیس منصوری تیونینگ شده است، از کیت بدنه فیبرکربنی بهره می برد.

پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد

این کیت شامل کاپوت، ورودی های هوای جلو، دیفیوزر عقب، باله عقب، تیغه های کناری سپر جلو و دورگلگیرها می شود. رینگ های ۲۳ اینچی قرارگرفته در لاستیک های کانتیننتال با ابعاد ۳۱۵/۲۵ نیز تکمیل کننده ظاهر خودرو هستند.

کابین

پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد

تیونر منصوری تنها به تغییرات بیرونی بسنده نکرده و ظاهر کابین خودرو را نیز دستخوش تغییراتی کرده است. طراحی داخلی پورشه کاین منصوری با استفاده از چرم باکیفیت و دوخت الماسی شکل با رنگ متفاوت به روزرسانی شده است. از پوشش الماسی شکل در بخش های مختلفی همچون روی داشبورد، کف پایی ها و رودری ها نیز استفاده شده است.

 افزون بر پوشش چرم، از آلکانتارا نیز در سقف، فرمان و داشبورد استفاده شده تا هارمونی جذابی را در کابین شاهد باشیم. به کارگیری پوشش فیبرکربن در برخی قسمت ها از جمله فرمان، ظاهر کابین را تکمیل می کند.

ویژگی های فنی

تغییرات گسترده انجام گرفته روی پورشه کاین منصوری تنها به موارد ظاهری ختم نمی شود. مهندسان منصوری در پیشرانه خودرو نیز تغییراتی را انجام داده اند. با نصب سیستم اگزوز جدید و ریمپ کردن ECU، قدرت پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری تویین توربوی کاین منصوری اکنون به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور آن به رقم خارق العاده ۹۰۰ نیوتن متر رسیده است.

پورشه کاین تیونینگ منصوری معرفی شد

بدین ترتیب، کاین منصوری نسبت به مدل استاندارد، ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن متر گشتاور بیش تر تولید می کند. چنین قدرت و گشتاوری را تنها می توان در مدل بالارده «کاین E-Hybrid» یافت. به لطف تغییرات فنی انجام گرفته، پورشه کاین منصوری اکنون در مدت زمان ۳٫۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و در نهایت، به بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

این در حالی است که نسخه استاندارد در زمانی نزدیک به ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز با سفارش پکیج اسپرت کرونو به ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با قیمت این خودرو منتشر نشده است.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.